fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החולה בקורונה מקרית ביאליק מאושפזת בבני ציון

החולה בקורונה מקרית ביאליק חזרה ארצה בטיסה מספרד ביום שלישי שעבר. ראש העירייה שוחח איתה הבוקר ומעדכן שמצבה טוב. צעדי מניעה ננקטים גם בתחבורה הציבורית
מערך בדיקות הקורונה מתרחב
מערך בדיקות הקורונה מתרחב | צילום: shutterstock

החולה בקורונה מקרית ביאליק, 69, המכונה חולה מספר 26, מאושפזת בבית החולים בני ציון בחיפה.

האישה חזרה מטנריף, ספרד, ביום שלישי שעבר ומאז חזרתה שהתה בתנאי בידוד ביתי. נכון להיום, שני, בשעות הבוקר, אובחנו בישראל 39 מקרים מאומתים של חולי קורונה ויותר מ-22 אלף ישראלים נמצאים בבידוד ביתי.

האישה, תושבת קרית ביאליק, חשה ברע בסוף השבוע והזמינה את מד"א על מנת לבדוק הימצאות של נגיף הקורונה בגופה. לאחר שהתקבלה תוצאה חיובית, היא הועברה, בתיאום עם משרד הבריאות, ישירות מביתה לאשפוז בבית החולים בני ציון.

מבית החולים בני ציון נמסר, כי היא מאושפזת בחדר מבודד עם לחץ שלילי ומטופלת על ידי צוות ייעודי וממוגן באופן  מלא. מצבה מוגדר קל.

עוד נמסר, כי המרכז הרפואי בני ציון נערך לטפל בנשאי נגיף וירוס הקורונה בהתאם להנחיות המקצועיות של משרד הבריאות.

האישה, מוכרת מאוד ברשות המקומית מפעילותה ההתנדבותית בקרית ביאליק.

היום, שני, שוחח עימה ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי שמסר: "היא במצב רוח טוב, מרגישה טוב… אין צורך להיכנס לבהלה, אין צורך להיכנס לפאניקה. הדבר היחיד שמתבקש מכל מי שחזר מחו"ל זה לקיים את חובת הבידוד. זה אינו משחק, זאת הבריאות של כולנו. אנחנו נמשיך לנהל את שגרת חיינו כרגיל".

להלן סיכום החקירה האפידמיולוגית של החולה בקורונה מקרית ביאליק כפי שנמסר ממשרד הבריאות:

חזרה מספרד (טנריף) ב-3.3. נכנסה לבידוד מתאריך 3.3 ומאז לא היו לה מגעים נוספים. מצב בריאותה טוב.

יצאה מהארץ לטנריף דרך מדריד ב- 25.2 בטיסת איבריה להלן פרטי הטיסות: טיסות הלוך:

  1. טיסת איבריה מתל אביב למדריד בתאריך 25.2.20 שעת המראה 06:00 ושעת נחיתה 10:30. מספר טיסה ib3317
  2. טיסת המשך איבריה ממדריד לטנריף בתאריך 25.2.20 שעת המראה 13:45 שעת נחיתה 15:35. מספר טיסה ib3940.

טיסות חזור:

  1. טיסת איבריה מטנריף למדריד בתאריך 3.3.20 שעת המראה 11:05 שעת נחיתה 14:55. מספר טיסה ib3943.
  2. טיסת המשך איבריה ממדריד לתל אביב בתאריך 3.3.20 שעת המראה 17:00 שעת נחיתה 22:45. מספר טיסה ib3316.

כל מי שהיה בטיסות הללו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400* tu במוקדי קופות החולים.

הנחיות משרד התחבורה

גורמי המקצוע במשרד התחבורה, וברשות הארצית לתחבורה ציבורית הנחו אמש בתיאום שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, ומנכ"לית המשרד, קרן טרנר, את מפעילי התחבורה הציבורית כיצד הנהגים בשירות התחבורה הציבורית צריכים לנהוג בימים אלו.

במכתב ששלח מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אמיר אסרף, הובהרו הכללים הנוגעים לנהגים, ובהם החלטה על ביטול ישיבת נוסעים בקרבת הנהג. על פי ההחלטה, שורת המושבים הראשונה בכל אוטובוס, המקום שיועד לכוחות הביטחון, יישאר ריק על מנת ליצור חיץ בין הנוסעים לנהג במהלך הנסיעה. על מנת למנוע צפיפות באוטובוסים, לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה בקווים הבינעירוניים. בקווים העירוניים יבקש הנהג מהנוסעים לעמוד מהשורה השנייה על מנת לצמצם מגע קרוב לנהג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות