fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירוע גיוס כספים הסתיים בדוחות קורונה

היום נפתחו השווקים, מרכזי המסחר הפתוחים וחנויות הרחוב. התלמידים חוזרים למערכת החינוך
מתחם ביג, צומת קרית אתא. צילום: דורון גולן
מתחם ביג, צומת קרית אתא. צילום: דורון גולן

משטרת זבולון חשפה בישיבה ברכסים אירוע בהשתתפות של עשרות אנשים וקנסה את האחראי ב- 10,000 שקלים בגין הפרת הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הקורונה.

שוטרי משטרת זבולון הוזעקו הלילה לישיבה ברכסים, עם קבלת דיווח על התקהלות אסורה ורעש חזק מהמקום. השוטרים שהגיעו למקום מצאו כי מדובר באירוע גיוס כספים שנערך בהשתתפות של עשרות אנשים, בניגוד למגבלות הקורונה.

השוטרים רשמו קנס על סך 10,000 ש"ח לאחראי על המקום וכן זימנו אותו לשימוע בתחנת משטרת זבולון. כמו כן רשמו דוחות על סך 500 שקלים לנוכחים במקום שנדרשו לעזוב את הישיבה.

ממשטרת זבולון נמסר כי היא ממשיכה בפעילות למען בריאות הציבור תוך פעולות מניעה, הסברה ואכיפה בעת הצורך כנגד הפרת תקנות הקורונה. "אנו קוראים לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות גם בעת הזאת, רק יחד נצליח לבלום את התפשטות הנגיף".

במהלך סוף השבוע, שישי-שבת, אובחנו 4,553 כנשאי נגיף הקורונה. במרכז המידע והידע הלאומי מדגישים כי מספר המאומתים החדשים נמוך בשל מיעוט הבדיקות. בסוף השבוע יותר מ-75% מהמאובחנים היו בני פחות מ-39 ונמשכת הירידה במספר החולים הקשים בקרב בני 60 ומטה. מקדם ההדבקה נשאר יציב והוא עומד על 0.79. כלומר כל חולה קורונה מדביק ממוצע פחות מאדם אחד ולכן מדובר בסימן אופטימי לדעיכה בהתפשטות המגפה.

הבוקר, ראשון, החלה הפעימה השנייה של ההקלות, ושורת עסקים נפתחים מחדש אחרי שבועות ארוכים של סגר במקביל לחזרתם של מאות אלפי תלמידים נוספים למערכת החינוך.

לפי החלטת הקבינט ביום ראשון חוזרים לבתי הספר תלמידי כיתות ה'-ו', י"א וי"ב בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות ששיעור המתחסנים בהן עומד על לפחות 70 אחוזים ושציון הרמזור שלהן נמוך מ-6.5.

בהתאם להחלטת הקבינט, היום החל מהשעה 07:00 נפתחו לטובת כלל אזרחי המדינה הקניונים, מרכזי המסחר הפתוחים, השווקים וחנויות הרחוב. העסקים שנפתחו יפעלו בכפוף ל"תו סגול מחמיר". היום גם  ייפתחו לטובת כלל הציבור המוזיאונים והספריות ברחבי הארץ, בכפוף ל"תו סגול מחמיר".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות