fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת זבולון: מד החום נלקח מהשומר, אזרחים לא הורשו להיכנס לתחנה

חלם? אזרחים שהגיעו היום לתחנת משטרת זבולון, נאלצו להמתין שעה ארוכה מחוץ לתחנה, רק כי רכב ליווי עצורים לקח את מד החום של השומר ושכח להחזיר
תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן
תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן

מבוכה בתחנת משטרת זבולון. אזרחים שהגיעו היום, שני, אחר הצהריים, לתחנת משטרת זבולון, לא הורשו להיכנס לתחנה מכיוון שהשומר לא יכול היה לבדוק את החום שלהם. התברר, כי מד החום שאמור לשמש את השומר בכניסה, נלקח על ידי צוות ליווי עצורים ששכח להחזירו.

על פי הנחיות משרד הבריאות, אזרח שרוצה להיכנס לתחנת משטרה על מנת להגיש תלונה או לכל צורך אחר, מחויב בבדיקת חום בכניסה על מנת לשלול חשש לנגיף הקורונה. צוות של ליווי עצורים של יחידת נחשון שהגיע לתחנת זבולון שאל מהשומר את מד החום, אך עזב את התחנה, בלא שהחזיר את מד החום לשומר, ובאין מד חום, לא ניתן היה להכניס אזרחים לתחנה, וכך במשך שעה ארוכה נוצר תור ארוך של אזרחים זועמים מחוץ לתחנת משטרת זבולון.

מדוברות המשטרה נמסר: "בהתאם לנוהלי משרד הבריאות ולמען שמירה על ביטחון הציבור והשוטרים, כל אדם הנכנס לתחנה מחויב בבדיקה באמצעות מד חום. מאחר שאמצעי הבדיקה ניתן ליחידה אחרת, לשם בדיקת עצור שהועבר אל בית מעצר קישון, חל עיכוב של מספר דקות, עד השבת מד החום אל עמדת הבידוק בכניסה לתחנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות