fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב קרית מוצקין לשנת 2021

תקציב העירייה אושר בהיעדרם של חברי האופוזיציה העירונית והוא יעמוד השנה על כ-270 מיליון שקלים, מרביתו מהכנסות עצמיות של הרשות
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

בישיבה שלא מן המניין אישרו חברי מועצת העיר בקרית מוצקין את תקציב העירייה לשנת 2021 והוא יעמוד על 268.5 מיליון שקלים, לעומת 249 מיליון שקלים תקציב השנה הקודמת.

בישיבת אישור התקציב נעדרו חמשת חברי האופוזיציה העירונית ובהיעדרם היה צריך להמתין חצי שעה בכדי שהישיבה תיחשב כישיבה חוקית בנוכחות שבעה חברי מועצת עיר. עם חידוש הישיבה מתח ראש העירייה, חיים צורי, ביקורת על חברי האופוזיציה ואמר: "…בושה וחרפה שאנשי אופוזיציה כשמעבירים תקציב לכל השנה, לא מואילים להגיע לפה".

רו"ח ניר ענבי, שהציג את התקציב בפני חברי המועצה ציין כי הגידול בתקציב משקף את הגידול והצמיחה בעיר כמו הגעתם של תושבים חדשים רבים לשכונות החדשות. על פי הנתונים שהוצגו בפני חברי מועצת העיר, השקיעה העירייה בחמש השנים האחרונות כ-800 מיליון שקלים במיזמים שונים בעיר באמצעות תב"רים (תקציב בלתי רגיל) וזאת מעבר להשקעות שנבעו מהתקציב השוטף.

על פי הצעת התקציב, 167 מיליון שקלים יגיעו מהכנסות עצמיות כמו ארנונה והשאר יגיעו מהממשלה. עם זאת, בשלב זה קשה לדעת מה יהיו השלכות תקופת הקורונה על הכספים שאמורים להגיע מהממשלה שתקום אחרי הבחירות הנוכחיות. עוד נמסר כי כמחצית מהתקציב העירוני מופנה לחינוך, תרבות ורווחה וישנה עלייה של כ-12 אחוזים בתחום זה. עלייה בתקציב של כשבעה אחוזים נרשמה גם בסעיף השירותים הניתנים לתושבים כגון תברואה וניקיון.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות