fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגם קורן שנפצעה קשה במערת קשת שוחררה מבית החולים

קורן נפלה מגובה של עשרים מטרים וחולצה במצב קשה וללא הכרה. היא תעבור שיקום במרכז הארץ
אגם קורן | צילום: באדיבות המשפחה
אגם קורן | צילום: באדיבות המשפחה

אגם קורן, 14, מקרית ביאליק, שנפלה במערת קשת ונפצעה קשה מאוד, שוחררה מבית החולים רמב"ם לאחר שמצבה התייצב והיא בהכרה מלאה. קורן הייתה מאושפזת קרוב לחודש בבית החולים אליו הגיעה במצב קשה.

קורן ומשפחתה יצאו לבילוי משפחתי במערת קשת ביום שבת. כשעשתה דרכה חזרה ממעלה ההר היא נפלה ונמצאה על ידי מבקרים אחרים באתר. היא הובהלה במסוק של חיל האוויר לבית החולים רמב"ם לאחר מבצע חילוץ מורכב לאחר שנפלה מגובה של כ-20 מטרים.

קורן אושפזה במחלקת טיפול נמרץ במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת. היא אושפזה בטיפול נמרץ ילדים ברמב"ם עד שמצבה התייצב. אמש, רביעי, היא שוחררה אמש מבית החולים רות לילדים ברמב"ם אחרי קרוב לחודש אשפוז כשהיא בהכרה מלאה. היא תטופל מעתה בשיקום במרכז הארץ.

האם, כרמית, סיפרה להד הקריות: "היה יום מקסים. יצאנו לטייל במערת קשת ונהנינו ביחד לאורך המסלול. כשהגענו למערה עצמה, אגם ביקשה לעשות סנפלינג. בהתחלה ממש לא רציתי שהיא תעשה את זה, שאלתי אותה לפחות שלוש פעמים: 'את חייבת?', והיא צחקה עליי, אמרה לי שאני 'חננה'. בסוף הסכמתי, אבל לא תיארתי לעצמי שאף אחד לא יחכה לה למטה".

מתברר, כי לאחר שאגם צלחה את הירידה בסנפלינג, איש לא חיכה למטה, למרגלות ההר, והיא נאלצה לטפס לבדה כל הדרך חזרה לנקודת המפגש עם הוריה, ללא מלווה או מדריך. שם, בדרך חזרה למעלה ההר, נפלה אגם מגובה רב. האם: "זה מקום מאוד מסוכן, בלי גדרות. גם אדם מבוגר יכול ליפול שם, לא רק ילד. לא ברור לנו מה קרה ואיך, אבל היא התדרדרה עשרים מטרים למטה".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות