fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השלמת השכלה ללא עלות לתושבי קרית אתא

מכללת קרית אתא מפעילה קורסים מקצועיים ולימודיים למשפחות מעוטות יכולת, גמלאים ובעלי מוגבלויות
שיעור במכללת אתא | צילום: דוברות העירייה
שיעור במכללת אתא | צילום: דוברות העירייה

מכללת קרית אתא מפעילה תוכניות לימודים ייחודיות עבור תושבים מעוטי יכולת ובעלי מוגבלויות, שמופעלות בשיתוף מחלקת הרווחה ובסבסוד המשרד לשוויון חברתי. במסגרת הפעילות מציעה המכללה את פרויקט תהיל"ה להשלמת 12 שנות לימוד עבור תושבים מבוגרים המעוניינים להשלים את חוק לימודיהם. הפרויקט מציע שבע כיתות לימוד, המשתתפים יקבלו גם ספרי לימוד וציוד נילווה בשווי כולל של כ-10,000 שקלים. בשיתוף עם מחלקת הרווחה, מופעלים גם קורסים מיוחדים למשפחות נזקקות ועולים חדשים ביישומי המחשב.

בנוסף, מציעה המכללה קורסים מקצועיים לבעלי מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים בנושאים שונים ביניהם: קורס מחשבים (מתחילים ומתקדמים), קורס מטפלות לגיל הרך ואף קורסים באמנות רב תחומית ובתיאוריה לנהיגה. בימים אלה נפתח קורס חדש עבור אוכלוסיית הגמלאים בנושא הכרת מכשיר הסלולר, תפעול המכשיר הנייד, שימוש בנתונים, אפליקציות, דוא"ל, ניהול יומן ועוד.

מנהלת מכללת אתא אורה קורן: "הרעיון העומד בבסיס הפרויקטים הנ"ל הוא שמלבד היותם חינוכיים הם גם חברתיים. הם מסייעים בצמצום הפערים בחברה ומעודדים את השתלבותם של המשתתפים בשוק העבודה. המכללה מאפשרת לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים להשתלב במעגל הלומדים ולהביאם לכדי השתלמות ויישור קו עם האוכלוסייה הרגילה".

מכללת אתא היא המכללה העירונית של קרית אתא המשרתת את תושבי העיר ואת אוכלוסיית היישובים הסמוכים. המכללה פועלת בתחום השכלת המבוגרים, בפיקוח משרד החינוך, התרבות והספורט – האגף לחינוך מבוגרים וכן בקורסי הכשרה בפיקוח משרד התמ"ת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות