fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: יו"ר האופוזיציה מבקשת להעביר את ישיבות המועצה למקום נגיש

ישיבות המועצה מתקיימות בקומה השלישית של בניין העירייה שאין בו מעלית. הילה רובין שלם, הנמצאת בשלבי הריון מתקדמים במצב של סיכון, מבקשת לשנות את מיקום הישיבות
עיריית קרית אתא. צילום: דורון גולן

יו"ר האופוזיציה העירונית בקרית אתא, חברת מועצת העיר, הילה רובין שלם, מבקשת שמועצת העיר תשנה את מיקום ישיבות המועצה. בקשתה של שלם באה על רקע העובדה שהיא נמצאת בשלבי מתקדמים של הריון במצב של סיכון.

ישיבת מועצת העיר מתקיימת בקומה השלישית בבניין העירייה, שבו אין מעלית. לפני הישיבה שקדמה לזו, שהתקיימה ביום רביעי השבוע, הודיעה שלם למנכ"ל העירייה וליועצת המשפטית על מצבה הרפואי והישיבה אכן התקיימה במבנה נגיש.

השבוע, נשלחו זימונים לחברי המועצה על כינוסה של הישיבה בחדר הישיבות בקומה השלישית של בניין העירייה. רובין שלם: "התפלאתי. חשבתי שמדובר בטעות ומיד שלחתי מייל, שבו ביקשתי לחזור ולקיים את הישיבות במקום נגיש. התשובה שקיבלתי היא כי הם חשבו שמדובר במקרה חד פעמי ולא מתמשך ושלא שלחתי בקשה לשינוי המקום בשנית, ולכן הישיבה נשארת במקומה הרגיל בקומה השלישית".

הילה שלם. צילום: גונן שמר
לא אפגע בבריאותי. הילה רובין שלם | צילום: גונן שמר

שלם, הנמצאת בחודש השמיני להריונה, הוסיפה: "הריון אינו מקרה חד פעמי. לא אסכים ולא יכול להיות מצב שבו לא אוכל להגיע לישיבת מועצה שבה אני צריכה לייצג את התושבים, רק כי אני בהריון. אני קוראת לראש העירייה ולמנכ"ל העירייה שגרמו לי עוגמת נפש להזיז את ישיבת המועצה למקום נגיש באופן מיידי. אני קוראת לחברי המועצה לא לשתוק ולא להסכים להגיע לישיבת מועצה שיוצרת אפליה מגדרית".

בפנייתה למנכ"ל העירייה מציינת שלם: "מצב של הריון בסיכון אינו דבר שעובר עד שההריון מסתיים, כך שמן הסתם המצב מתמשך… אין באפשרותי לעלות שלוש קומות. לא אפגע בבריאותי. בכך אתם מונעים ממני להגיע לישיבת המועצה כנבחרת ציבור".

מעיריית קרית אתא נמסר: "על אף העובדה שהילה רובין שלם לא פירטה את מצבה הרפואי ולא עדכנה את העירייה מבעוד מועד, העירייה פעלה עם קבלת פנייתה למציאת פתרון נגיש שיאפשר לה להשתתף בישיבות המועצה. אין מדובר אלא בניסיון לעיוות המציאות ולניצול ציני לקידום מטרותיה. כידוע, בקרוב יסתיימו עבודות בניית בניין העירייה החדש המאפשר נגישות מרבית לבעלי מוגבלויות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות