fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריות ממריאות אל על

מטוסי בואינג של אל על, הנושאים את שמות הקריות, הושקו הבוקר בנתב"ג. ראשי הערים התייצבו לטקס החגיגי
מימין: ישראל גל, חיים צורי, אבירם דהרי, גונן אוסישקין, אלי דוקורסקי, אליהו זוהר ודוד אבן צור | צילום: סיון פרג'
מימין: ישראל גל, חיים צורי, אבירם דהרי, גונן אוסישקין, אלי דוקורסקי, אליהו זוהר ודוד אבן צור | צילום: סיון פרג'

אל על במחווה מיוחדת ליישובי הקריות בישראל: החברה תקרא למטוסיה בצי בואינג 737-900 בשמות של שמונה קריות בישראל: קרית אונו, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית גת, קרית טבעון, קרית ים, קרית מוצקין וקרית מלאכי.
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על: "אנו שמחים לקרוא לצי מטוסי הבואינג 737-900 על שמות יישובי הקריות בישראל וגאים להמשיך את המסורת לקרוא למטוסי החברה על שמות ערים בישראל. אני רוצה להודות לראשי הערים שהגיעו לכבד אותנו בנוכחותם".

באירוע חגיגי שהתקיים הבוקר, שני, במשרדי אל על, אירח מנכ"ל החברה גונן אוסישקין, את ראשי הערים בקריות ונציגיהם והודיע להם על החלטתו לקרוא למטוסי החברה בשמותיהן של שמונה הקריות בישראל, מצפון לדרום.

ראשי הערים זכו לסיור בקמפוס החברה ואף התרשמו מדגם מטוס הבואינג 737-900 של אל על, מתוך שמונה מטוסים, עליהם יופיעו בהמשך שמות הקריות. בין ראשי הערים שהגיעו למפגש הייחודי: אליהו זוהר, ראש עיריית קרית גת, אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק, חיים צורי, ראש עיריית קרית מוצקין, דוד אבן צור, ראש עיריית קרית ים, ישראל גל, ראש עיריית קרית אונו ואבירם דהרי, ראש עיריית קרית גת.

צי מטוסי הבואינג 737-900, הכולל שמונה מטוסים המשמשים את לקוחות החברה לטיסות ליעדי אירופה, ייקרא על שמות הקריות באופן הבא: קרית אונו (EHA), קרית ביאליק (EHB), קרית אתא (EHC), קרית גת (EHD), קיית טבעון (EHE), קרית ים (EHF), קרית מוצקין (EHH) וקרית מלאכי (EHI).

לכבוד השקת שם המטוס יצאה עיריית קרית מוצקין בקמפיין: "קרית מוצקין – הכי בבית בעולם". ראש העירייה חיים צורי: "לעיר קרית מוצקין קשרים בינלאומיים רבים והיא מהווה את בירת התרבות האזורית. עתה שמה יינשא גם ברחבי העולם על מטוס הבואינג". צורי הדגיש כי מקרית מוצקין יצאו שני מפקדי חיל האוויר: האלוף במיל' אביהו בן נון והאלוף במיל' הרצל בודינגר. צורי הפתיע את ראשי על על כשהפגין בקיאות בהיותו ראש העירייה היחיד בעל רישיון טיס.

פעם טייס, תמיד טייס. חיים צורי בתא הטייס | צילום: יח"צ
פעם טייס, תמיד טייס. חיים צורי בתא הטייס | צילום: יח"צ

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור: ״קרית ים ממריאה, ועכשיו זו כבר עובדה. המטוס עם שם העיר ינחת בשדות התעופה בכל רחבי העולם ויהיה שגריר נאמן של קרית ים, בירת החוף של הקריות".

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ: ״זו גאווה גדולה לעיר קרית אתא. שם העיר יתנוסס בכל נמלי התעופה בעולם ובטוח שגם תושבי העיר יחושו גאווה כשיעלו על המטוס״.

ותודה לאל על. אבן צור | צילום: יח"צ
ותודה לאל על. אבן צור | צילום: יח"צ

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "אני גאה מאוד שבשמי כדור הארץ יטוס מטוס הנושא את שמה של קריית ביאליק. זו גאווה עבורי ועבור כל התושבים. אני מודה לאל על על היוזמה הברוכה".

דוקורסקי ממריא | צילום: יח"צ
דוקורסקי ממריא | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות