fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקניות במרכול הסתיימו בנכות

בורג מעגלת הקניות חדר לכף ידה של הקונה והיא תובעת בבית משפט פיצויים על הנזקים שנגרמו לה
עו"ד סאמי אבו ורדה. צילום יח"צ
עו"ד סאמי אבו ורדה | צילום יח"צ

קניות במרכול עלולות לעלות ביוקר לא רק מבחינת המחיר אלא גם בפגיעה גופנית קשה. זה מה שקרה לאישה, תושבת האזור, אשר בסיום העמסת עגלת הסופר במצרכים, בדרכה לרכבה נחבלה קשות בידה שבורג מידית העגלה חדר לכף היד.

באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לתביעות נזקי גוף, הגישה האישה , בשנות ה-50 לחייה תביעה נגד בעלת המרכול שבו ערכה קניות.

על פי התביעה, לפני כשנה וחצי, לאחר שסיימה את עריכת קניות בסופר  גררה  האישה את עגלת הקניות המועמסת לכיוון הרכב שלהדרך משטח משופע לכיוון הכביש. "תוך כדי ירידה בכבש וכתוצאה מהשיפוע הניכר, החלה העגלה להתדרדר ולצבור תאוצה ובניסיון ליישר את העגלה על גבי הכבש המחליק, מימי גשם שירדו באותו יום, נחבלה התובעת לאחר שבורג מעל ידית העגלה חדר בגב ידה השמאלית.  הבורג נכנס עמוק בגב שורש כף יד שמאל, וגרם לפציעה קשה".

האישה פנתה לקופת חולים כללית שם אובחן חתך בגב ידה השמאלית, היא נחבשה וקיבלה  מרשם לאנטיביוטיקה. בהמשך  היא עברה צילום של שורש כף יד שמאל  שהראה קרע ברצועות סביב העצמות באזור החתך לאחר ממכן  עברה בדיקת  MRI.ש אישרה כי היא סובלת מקרע מלא של הרצועה.

האישה המשיכה לסבול מכאבים עזים מאד בשורש כף יד שמאל עם הגבלה ניכרת בתנועות היד, ופנתה  לרופא מומחה  שהפנה אותה ליחידת כף היד בבית החולים תל השומר. שם עברה בהרדמה כללית ניתוח בשורש כף יד שמאל וקיבוע בגבס.

לדברי התביעה  "בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה המשיכה התובעת לקבל טיפולים רפואיים במסגרת המרפאה לכף יד בבית החולים שיבא, תל השומר" כמו כן היא נזקקה לטיפולי פיזיותרפיה במסגרת קופ"ח, ולרכישת אביזרים לקיבוע היד.

לתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בחיפה צורפה חוות דעת של מומחה לכירורגיה אורתופדית  שקבע  כי לאשה נותרה נכות צמיתה בשיעור של 20 אחוזים  בשל קישיון בתנועות שורש כף היד ביד הדומיננטית. וכן 20 אחוזים נוספים בגין פגיעה קשה ביכולת הלפיתה של כף היד השמאלית הדומיננטית. לכן נוספו חמישה אחוז נכות בגין הצלקת. התביעה תוכיח  בבית המשפט את גובה הנזק שנגרם לאשה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות