fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המשפחה הזו נחטפה מאיתנו בשבריר שנייה"

היום בצהריים הובאו למנוחות בבית העלמין תל רגב ענת רוזנברג ואמה אירנה דובינסקי מקרית ים. ראש העירייה אבן צור ספד: "קרית ים כולה מתאבלת עליכן, אירנה וענת"
אבי המשפחה סרגיי צ'ובטרב ליד תמונתיהן של אירנה וענת | צילום: ניצן שלם
אבי המשפחה סרגיי צ'ובטרב ליד תמונתיהן של אירנה וענת | צילום: ניצן שלם

היום, חמישי, בצהריים הובאו למנוחות בבית העלמין תל רגב ענת רוזנברג, 13, ואמה אירנה דובינסקי, 30, מקרית ים שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה במחלף בן שמן בשבת האחרונה. מאות חברים ובני משפחה ליוו את השתיים בדרכן האחרונה.

ההלוויה של אירנה דובינסקי וענת רוזנברג | צילום: ניצן שלם
ההלוויה של אירנה דובינסקי וענת רוזנברג | צילום: ניצן שלם

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור ספד להן: "בשבריר שנייה נחטפה המשפחה הזו מאיתנו, נקרעה והתרסקה. חברייך, אירנה, מספרים עלייך כמה היית אהובה כבן אדם, כעובדת חרוצה. לא היה בפיך לשון הרע, כולם אהבו אותך ובאו לכאן להיפרד ממך. ענת, פגשתי השבוע את החברים שלך לספסל הלימודים ושמעתי מהם על הלב הענק שלך. שמעתי מהם איך אהבת לעזור לכולם ואיך תמיד דאגת לעשות הכי טוב שאפשר. אף אחד מהם לא מאמין שהוא לא יראה אותך שוב, שלא יפגוש בבוקר בכיתה את החיוך הרחב שלך. קרית ים כולה מתאבלת עליכן, אירנה וענת".

המשפחה האבלה | ההלוויה של אירנה דובינסקי וענת רוזנברג | צילום: ניצן שלם
המשפחה האבלה | ההלוויה של אירנה דובינסקי וענת רוזנברג | צילום: ניצן שלם

התאונה הקשה, בין רכב מסחרי לרכב פרטי, אירעה בשבת האחרונה בכביש 6 סמוך למחלף בן שמן. בתאונה נפצעו גבר כבן 65 וילדה כבת 8 באורח בינוני ושישה נוספים, בהם שלושה ילדים, באורח קל. חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א דניאל דקלו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. בשולי הכביש עמדו שני כלי הרכב, כשהרכב המסחרי נוטה על צידו והרכב הפרטי מעוך".

אירנה דובינסקי הייתה בשבוע ה-32 להריונה. שלושה ימים אחרי התאונה, נקבע מותו של התינוק שיוּלד לאחר התאונה. במרכז הרפואי שיבא נאבקו על חייו של היילוד מרגע שחילצו אותו בניתוח קיסרי במצב של מוות קליני. עם הגעתו של התינוק לבית החולים נמסר כי סיכויו לשרוד קלושים. אך למרות כל המאמצים של הצוות הרפואי נקבע מותו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות