fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה חשפה בית בושת בקרית ביאליק

תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן
משטרת זבולון | צילום: דורון גולן

במסגרת אכיפה ממוקדת כנגד מחוללי פשיעה ועבירות הפוגעות באיכות חיי הציבור, חשפה משטרת זבולון בית בושת שפעל בתוך בניין מגורים בקרית ביאליק וסגרה אותו לרווחת השכנים, לצד ניהול חקירה כנגד החשודים בניהולו.

ראשיתה של החקירה בעקבות מידע ותלונות שהתקבלו בתחנת המשטרה, מדיירי בית מגורים וסביבתו ברחוב ויצמן בקרית ביאליק, אשר לטענתם ישנה "תנועה ערה" של אנשים זרים בפתח הבניין ובחדר המדרגות, כשפניהם מועדות אל אחת הדירות, לאורך כל שעות היום והלילה, באופן המטריד את מנוחתם ופוגע בתחושת הבטחון האישי שלהם.

בתוך כך, פתחה המשטרה בחקירה אשר העלתה מהתצפית והמעקבים, כי בדירה נמצאות שתי נשים בשנות ה- 30 לחייהן, המקבלות על פי החשד לקוחות בדירה הייעודית לכך.

השוטרים נכנסו למקום, אספו ממצאים מהדירה המעידים על הפעילות בה, תפסו כראיות חומרי תיעוד ועכבו לחקירה את הנשים לצד סגירת המקום, כאשר בסופו של הליך בכוונת המשטרה לעצור את מבצעי העבירה, החשודים בניהול בית הבושת.

ועוד בתחום הפלילים. המשטרה עצרה תושב עכו בן 46 בחשד ששדד פיצוציה בצומת צבר ביום רביעי. על פי החשד עולה כי החשוד הגיע אמש לפיצוציה בצומת צבר , שדד את הכסף שהיה במקום ונמלט אך המשטרה הצליחה לאתר ולעצור אותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות