fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: "מכר חבילות לחו"ל" ועקץ עשרות אזרחים

גל ברונשטיין, בן 27 מנשר, נעצר אתמול בחשד שהונה עשרות אזרחים על ידי שיווק חבילות נופש פיקטיביות וביצוע פעולות כספיות בכרטיסי האשראי שלהם שלא כדין
צילום: pixbay
צילום: pixbay

כשד', תושב הקריות (השם המלא שמור במערכת), סגר באפריל בשנה שעברה סוף שבוע באמסטרדם לו ולעוד 12 חבריו כדי לחגוג במסיבת רווקים, הוא לא שיער לעצמו באיזה מפח נפש זה ייגמר. "סוכן הנסיעות", שהבטיח לחבורת הגברים חופשה מהחלומות, עשה בכספם כבשלו, וההבטחות נמוגו עם סכום כולל של כ-12 אלף שקלים.

ד' מספר: "שילמנו לו בכרטיסי האשראי שלנו את מחיר הטיסה, ואכן קיבלנו את הטיסה. עבור דירת הלינה שלנו – שילמנו לו כל אחד, לבקשתו, 1000 שקלים במזומן, אלא שלא קיבלנו דירה ולא נעליים. כדי שיהיה לנו איפה לישון, מצאנו בדקה ה-90 דירה והזמנו אותה. אם לא די בזה, הוא עשה שימוש בחלק ממספרי כרטיסי האשראי שנתנו לו לצורך התשלום על הטיסה, לכל מיני עניינים שלו שלא קשורים אלינו. פשוט גנב מכספנו".

כשד' וחבריו חזרו ארצה, הם ניהלו עם "סוכן הנסיעות" כמה שיחות. הוא הבטיח להם להשיב את כספם.  כשההבטחות לא קוימו, הם הגישו תלונה במשטרת זבולון. כספם לא הושב להם עד עצם היום הזה.

מתברר כי ד' וחבריו הם לא היחידים ש"נעקצו" על ידי "סוכן הנסיעות".

אתמול, ראשון, עצרה המשטרה את גל ברונשטיין, בן 27 מנשר, המציג עצמו כ"סוכן נסיעות", בחשד שביצע עבירות הונאה על ידי שיווק חבילות נופש פיקטיביות. מפלג ההונאה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל ניהל במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה נגד ברונשטיין בחשד שהוא מבצע עבירות הונאה באמצעות הרשת על ידי שיווק חבילות נופש פיקיביות ונטילת כספם של אזרחים תמימים לרבות ביצוע פעולות כספיות בכרטיסי האשראי שלהם שלא כדין.

חקירת המשטרה עברה אתמול לשלב הגלוי עם מעצרו של ברונשטיין, כאשר עלה החשד כי הוא ממשיך ומבצע עבירות הונאה שונות במספר הזדמנויות, בנוסף למעורבותו על פי החשד באירועי הונאה קודמים בתקופה האחרונה, שנחקרו ע"י הימ"ר והועברו לבחינת יחידת התביעות של משטרת ישראל.

היום, שני, הובא ברונשטיין להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו. השופט זיאד סלאח האריך את מעצרו עד יום שישי הקרוב, תוך שהוא מציין: "עיון בחומר הראיות מראה כי מדובר בהיקף לא קטן של תלונות, עשרות, אשר בהן החשוד, סוכן נסיעות להיום או לשעבר, השתמש במרמה על מנת להוציא כספים מהמתלוננים לרבות שימוש שלא כדין בפרטי כרטיס האשראי שלהם… מחומר החקירה שהונח לפניי עולה כי החשוד ממשיך לבצע אותם המעשים".

נכון לסוף השבוע האחרון, דף הפייסבוק של ברונשטיין היה עדיין מלא בדילים אטרקטיביים לחו"ל. הוא הגדיל לעשות כשכתב פוסט על דבר מעצרו. "בדרך לשבוע מעצר", כתב ברונשטיין, "חזק עם האמת והרצון לתקן. תהיה התוצאה ככל שתהיה, אני אעשה הכל להוכיח שאני ראוי".

גל ברונשטיין מעדכן בדף הפייסבוק שלו שהוא בדרך למעצר
גל ברונשטיין מעדכן בדף הפייסבוק שלו שהוא בדרך למעצר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות