fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדירה החדשה של בלם מכבי חיפה עפרי ארד

ארד, קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל, קנה דירת חמישה חדרים במגדל יוקרתי בטירת כרמל * מחירה: 1.8 מיליון שקלים לפני הנחת סלב
מימין: שון פלדמן, עודד ארד, עפרי ארד, ניר שמול ומורן ארד | צילום אסף לוי
מימין: שון פלדמן, עודד ארד, עפרי ארד, ניר שמול ומורן ארד | צילום אסף לוי

הכדורגלן עפרי ארד, 22, קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל ובלם מכבי חיפה הגיע יחד עם אביו עודד ואחיו מורן למשרדי חברת שניר לרכוש שתי דירות בפרויקט היוקרתי "שרבט נוף לים" של האחים שרבט, בניהולו של גיורא שרבט בטירת כרמל.

השלושה נפגשו עם בכירי חברת שניר – ניר שמול המנכ"ל ושון פלדמן, סמנכ"ל בכיר. בני משפחת ארד סיפרו כי החליטו לרכוש את הדירות החדשות, לאחר תקופת חיפושים אחר דירת החלומות שנמשכה הרבה מאוד זמן וכללה ביקורים חוזרים ונשנים בכל אתרי הבנייה הרבים בטירת כרמל ובדיקת כל הדירות המוצעות למכירה בעיר. לבסוף, לאחר לבטים רבים, מצאו השלושה את דירות החלומות, חמישה חדרים כל אחת ועם נוף לים בפרויקט שרבט נוף לים.

הדירות שרכשה משפחת ארד הן חלק משני מגדלי יוקרה, 25 קומות כל אחד.מחיר דירה 1.8 מיליון שקלים (לפני הנחת סלב).

עפרי ארד ואחיו הגדול מורן, קצין כושר קרבי בצבא קבע, אמרו כי הם מקווים שעד לקבלת המפתחות לדירות, בעוד כשנתיים וחצי, הם כבר יהיו בעלי משפחות ויוכלו ליהנות לא רק מהדירות והנוף לים, אלא גם מהשטחים הציבוריים הרבים כגינות, מגרשי משחקים, גני ילדים ועוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות