fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הפתרון למגפת הקורונה יבוא מרמת ישי?

בבית החולים רמב"ם נעשה הבוקר שימוש ראשוני בטכנולוגיה חדשנית, שמציעה חברת "קלין ביט" לטיהור חדרי בידוד, חדרי אשפוז, אמבולנסים וציוד נלווה כמו כיסאות גלגלים ומיטות
חיטוי וטיהור בטכנולוגיה חדשנית ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
חיטוי וטיהור בטכנולוגיה חדשנית ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

בקריה הרפואית רמב"ם נעשה הבוקר, ראשון, שימוש ראשוני בטכנולוגיה חדשנית לטיהור חדרי בידוד מווירוסים וחיידקים באמצעות מכשור חדשני.

המכשור ייכנס לשימוש בכל פעם כשיגיע לבית החולים מטופל עם חשד לווירוס מידבק – יוזמה רלוונטית לבהלת הקורונה העכשווית. המכשור, טכנולוגיה של "יינון בינארי", מתאים לחיטוי חדרי בידוד, חדרי אשפוז, אמבולנסים וציוד נלווה כמו כיסאות גלגלים ומיטות. מדובר במוצר שמשווקת חברה בשם "קלין ביט" מרמת ישי. לפני שלושה חודשים, בעקבות תקלה במערכת המים בבית החולים שגרמה להצפת חדרי הניתוח בקומת המרתף והיה חשש לזיהום, ביצעה החברה חיטוי מקיף שהוכיח את היתרון הטכנולוגי שהיא מציעה – חיסול מושבות נגיפים וחיידקים במהירות גדולה יותר ובהיקף נרחב יותר. בעקבות הניסוי המוצלח בחדרי הניתוח באותו אירוע הצפה ברמב"ם, הזמינה הנהלת בית החולים את החברה לפעול גם במקרים של הגעת חשד לוירוסים הדורשים שימוש בחדרי בידוד.

הטכנולוגיה החדשה שמציעה חברת "קלין ביט" עושה שימוש במכשירים שפולטים ענן פלסמה של הידרוקסיל – חומר שידוע כמחסל וודאי של חיידקים, נגיפים ונבגים מסוכנים. המכשיר מאפשר לכסות מהר שטחים נרחבים, לעומת פעולת הניקוי הסטנדרטית באמצעות מטליות טבולות בכלור.

יקי אגם, הבעלים של החברה, מסביר: "חומר הגלם הוא מי מחצן בריכוז של 7.8 אחוז. החומר עובר דרך קשת חשמלית שיוצרת ענן יינון בינארי – עם טיפות זעירות, והופך להידרוקסיל, שמחסל בוודאות מושבות חיידקים ווירוסים בתוך שבע שניות מזמן המגע".

באופן מקרי ולא צפוי, הבוקר הגיע לרמב"ם אזרח ישראלי שחזר בטיסה מסין והתלונן שאינו חש טוב. הצוות של החברה המתין לסיום הבדיקות בחדר הבידוד, נכנס פנימה וביצע חיטוי באמצעות המכשור החדש. הצוות גם הכשיר צוותי חירום מסגל רמב"ם לביצוע עצמאי של הפעולה עם המכשור החדשני.

צפו: חיטוי וטיהור ברמב"ם בטכנולוגיה חדשנית:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות