fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גננת שתקפה פעוט נידונה למאסר על תנאי

השופטת קבעה ש"הנאשמת כשלה בהתנהגותה", אך הקלה בעונשה בנימוק ש"אין מדובר בהתנהגות שבסיסה התעללות פיזית"
סייעת בגן ילדים נפלה מכיסא ותקבל פיצויים | צילום אילוסטרציה
בית משפט | צילום אילוסטרציה

בית משפט השלום קריות גזר היום, שני, עונש מאסר על תנאי על גננת מהקריות לאחר שהרשיע אותה, על פי הודאתה, בעבירה של תקיפה של פעוט בן 5 ששהה בגן חובה בנהריה שאותו ניהלה.

מכתב האישום עולה, כי בחודש אוקטובר לפני שלוש שנים, תקפה הגננת פעוט בן 5 ששהה בגן. היא דחפה אותו אל מחוץ למבנה הגן אל החצר וצעקה עליו שאינה רוצה בו עוד. בזמן שהפעוט התחנן בפניה שתאפשר לו לחזור לגן, היא סגרה בפניו את הדלת, וכשהצליח להיכנס לגן היא דחפה אותו שוב אל החצר וסגרה אחריה את הדלת. על פי כתב האישום המתוקן הדבר חזר על עצמו כמה פעמים, עד אשר הגננת הכניסה את הפעוט לגן ומול שאר ילדי הגן הטיחה בו שהילדים האחרים אינם רוצים אותו, ושוב הוציאה אותו לחצר.

עו"ד משה גלעד | צילום: ארז חיים

במהלך המשפט העידו לטובת הגננת הורים שילדיהם שהו בגן שלה על היותה גננת מקצועית. הם אמרו כי יש בה אהבה לכל הילדים שהגיעו לגן שלה. היא עצמה הביעה חרטה עמוקה על מעשיה ופרצה בבכי.

הפרקליטות ביקשה לגזר עליה עונש מאסר בפועל והדגישה כי לאחרונה יש מקרים רבים של תקיפת ילדים על ידי מטפלים, דבר המצדיק התייחסות מחמירה. סנגורה של הגננת, עו"ד משה גלעד, ציין בפני בית המשפט, כי מעבר להבעת החרטה הכנה, הגננת עברה "שיימינג" ברשתות החברתיות, מה שהביא להתרסקותה.

"הנאשמת כשלה בהתנהגותה, אך אני סבורה כי אין מדובר בהתנהגות שבסיסה התעללות פיזית או דפוסי חשיבה עברייניים או אלימים", פסקה השופטת סימי פלג קמלוב וגזרה עליה שלושה חודשי מאסר על תנאי, עבודות לתועלת הציבור בהיקף של 150 שעות ופיצוי של 3000 שקלים להורי הפעוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות