fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלאי עשן יותקנו בבתי קשישים בקרית ביאליק

העירייה הודיעה כי תרכוש גלאי עשן שיכולים להציל חיים במקרה של שריפה. ניצולי שואה יקבלו עדיפות
פגישה עם נציגי רשות הכבאות | צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק הודיעה כי תרכוש 200 גלאי עשן שיותקנו בבתיהם של קשישים בעיר מתוך מטרה להתריע על סכנה של שריפה ולהציל חיים. את גלאי העשן יתקינו לוחמי האש של תחנת כיבוי חיפה.

את ההחלטה קיבל ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שאירח בלשכתו את מפקד תחנת חיפה של רשות הכבאות טפסר משנה חזי לו וצוותו. זוהי פגישת היכרות ראשונה עם מפקד התחנה החדש שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים. תחנת חיפה היא התחנה הגדולה ביותר בארץ של שירותי כבאות והצלה.

דוקורסקי מסר לאחר הפגישה: "בתקופה האחרונה אנו עדים לריבוי מקרי התלקחות עקב קצר במכשירים חשמליים שמהווים מקור לשריפה המסכנת את חיי התושבים, במיוחד בשעות הלילה. רק לפני חודשיים התמודדנו עם האירוע הטרגי כאשר תושב קרית ביאליק נספה בשריפה שפרצה בדירתו בעקבות כשל חשמלי במזגן. אנו מקווים שגלאי העשן בבתי הקשישים יסייעו לזהות את השריפה ולהתריע עליה בזמן אמת. בהתקנת הגלאים בכוונתנו לתעדף את ניצולי השואה תושבי העיר".

כמן כן, בפגישה נדונו סוגיות של חסמים ברישוי העסקים ודרכים משותפות לסייע לבעלי העסקים ולקצר את תהליכי הרישוי. בין השאר הוחלט על הידוק והמשך שיתוף הפעולה בין העירייה לבין מערך הכבאות בנוגע לחומרים מסוכנים וטיפול בהם בשטח המוניציפלי של קרית ביאליק, במיוחד באזור התעשייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות