fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בשנה הבאה נחזור להיות אימפריה"

כדורעף ליגת העל: הפועל קרית אתא חגגה ניצחון חוץ מרשים ביותר על מכבי הוד השרון ומצליחה לשמור על מיקומה מעל מכבי אשדוד. המאמן אבי הולצמן: "אנחנו נמצאים בכיוון טוב, בדרך הנכונה"
יקוו לפגוש אותם בפלייאוף, כפר סבא נגד קרית אתא | צילום: הפועל כפר סבא
יקוו לפגוש אותם בפלייאוף, כפר סבא נגד קרית אתא | צילום: הפועל כפר סבא

אתמול, שלישי, התארחה הפועל קרית אתא בתיכון מוסינזון למשחק חוץ מול מכבי הוד השרון וניצחה אותה 3:2 (20:25, 25:16, 23:25, 25:23, 15:13), ניצחון שני ברציפות לחניכיו של אבי הולצמן.

קרית אתא הוכיחה המון אופי אחרי שחזרה מפיגור 2:1 במערכות והפכה את הקערה ל-3:2. איליה גולדרין ניצח על ההתקפה הקרייתית עם 16 נקודות, לצד תפוקה זהה של אנטולי קלישבסקי, שבערב מרשים ביותר סיפק 16 נקודות שכללו גם 6 קיל בלוקס ו-3 אייסים. 9 לוולדימיר ורטלקו.

קרית אתא חוגגת ניצחון חוץ מרשים ביותר ומצליחה לשמור על מיקומה מעל מכבי אשדוד. אם תצליח אתא לשמור על המקום השביעי גם בסיום העונה הסדירה, תימנע הקבוצה ממפגש כבר ברבע גמר הפלייאוף עם הדאבליסטית מטה אשר/עכו ותשחק מול סגנית האלופה הפועל כפר סבא – הגרלה לא קלה, אבל יותר טובה על הנייר ביחס למטה אשר.

מאמן קרית אתא אבי הולצמן: "נתקלנו בקבוצה שווה לנו. היה קרב שקול עם שחקנים טובים בשתי הקבוצות, אבל זו הייתה הפעם ראשונה שבה באנו עם רוח קרב ומלחמה כמו שאני מצפה. אני גאה בשחקנים, שנלחמו על כל כדור. אנחנו נמצאים בכיוון טוב, בדרך הנכונה. השנה היא שנת למידה, השחקנים יבינו מי נגד מי ומה זו הליגה הזו. בשנה הבאה נשתפר עוד, ונחזור להיות אימפריה בכדורעף הישראלי".

קפטן הקבוצה ישראל רחום: "היה משחק מאוד שקול. ידענו שיתרון הביתיות של הוד השרון יבוא לידי ביטוי במשחק הזה. היה משחק מאוד מותח. היה ניתן לראות שהמערכה החמישית נגמרה 13:15, אנחנו ידענו להתעלות על עצמנו ברגעים הקריטיים של המשחק. מי שנכח באולם היה יכול להרגיש את רוח הלחימה שלנו. אני גאה בקבוצה שלי ומקווה להיות בעוד רגעים שכאלו".

ביום שלישי, 19:30, תארח קרית אתא באולם רוגוזין חטיבה ב' את מכבי אשדוד ותנסה לחבר ניצחון שלישי ברציפות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות