fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בניין חדש של 10,000 מ"ר בחוצות המפרץ אאוטלט

הקמתו ואכלוסו של הבניין החדש מסתיימים בימים אלה. בכך יהפוך חוצות המפרץ למתחם האאוטלט הפתוח הגדול בארץ
חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: אלכס דרור
חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: אלכס דרור

מתחם חוצות המפרץ OUTLET, הנמצא בבעלות קבוצת מליסרון ואשטרום נכסים, מסיים בימים אלה את הקמתו ואכלוסו של הבניין החדש, המשתרע על שטח של  10,000 מ"ר ובכך יהפוך למתחם הפתוח והאאוטלט הגדול ביותר בישראל.

חוצות המפרץ ממוקם בצומת וולקן המקשר בין חיפה לצפון הארץ. המתחם משתרע על שטח של 150 אלף מ"ר מתוכם, 65 אלף מ"ר בנוי ומושכר.

בימים אלה סיימה החברה לבנות ולאכלס את הבניין החדש בהשקעה של 80 מיליון שקלים. הבניין החדש יישא את שמו של מוטי סלע ז"ל, מנכ"ל אשטרום נכסים בעבר, שהיה שותף לפיתוח ושדרוג המתחם.

הבניין החדש מאוכלס בסניפי ענק של מותגים מובילים כגון: אליטל בשטח של 1,300 מ"ר, אורבניקה – 1,600 מ"ר, גולף אנד קו – 1,600 מ"ר, שילב – 1,000 מ"ר, פוט לוקר – 800 מ"ר ועוד מותגים בינלאומיים כגון: קולומביה, סקצ'רס ועוד.

מנכ"ל חוצות המפרץ OUTLET, חיים חורש, מסר: "הבניין החדש מהווה תוספת אסטרטגית לחנויות האאוטלט שבמתחם. מדובר במהלך שנועד להרחיב משמעותית את תמהיל המותגים שיציעו חנויות ענק בהנחות של 70-50 אחוז הנחה על כל המוצרים כפי שמקובל באאוטלטים בחו"ל. בניגוד למגמה בארץ ובחו"ל שרשתות ומותגים סוגרים סניפים, בחוצות המפרץ ממשיכים לפתוח חנויות ענק. "המטרה העיקרית במהלך זה הייתה להפוך את חוצות המפרץ למקום אטרקטיבי לצרכן הישראלי, שיספק חוויית קנייה לכל המשפחה, בדומה לאאוטלטים בחו"ל, כשמחיר המותג הוא שקובע".

מהלך נוסף שהחברה ביצעה הוא רכישת המגרש הצמוד למתחם בשטח של 84 אלף מ"ר. בימים אלה החל התכנון לפיתוחו, כאשר בין יתר התוכניות הרחבת המרכז המסחרי, הרחבת אזורי הבילוי וגם אופציה לבניית מרכז לוגיסטי חדשני.

הקטגוריות העיקריות בחוצות המפרץ הן אופנה והנעלה – עשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים במחירי אאוטלט, כגון: פקטורי 54, המציע את בוס, ארמני, לקוסט, דיזל, ליוויס, טומי הילפינגר, פולו ראלף לורן, נייק, אדידס, מייקל קורס ועוד ועוד. רשתות נוספות: פוקס, קסטרו, רונן חן, אריסטו שמט, רנואר, אמריקן איגל, מנגו, בילבונג, צ'ילדרן פלייס, דלתא ועוד עשרות מותגים.

קטגוריה שנייה היא עיצוב הבית, המשתרעת על שטח של 20 אלף מ"ר ומציעה מבחר מותגי ריהוט ואביזרים לבית, בהם: גנים ושושנים, עצמל'ה, עמינח, פולירון, ביתילי, ניופאן אאוטלט, אייס, כיתן, קאזה, איטל סופה ועוד.

קטגוריה שלישית היא בילוי, הסעדה ומזון – במקום אולם באולינג בשטח של כ-2,000 מ"ר, מתחם קארטינג בשטח של 4,000 מ"ר, משחקיית 2 ג'אמפ – מתקני שעשועים וטרמפולינות ומסלולי נינג'ה בשטח של כ-1,000 מ"ר ואולמות אירועים  בשטח של כ-5,000 מ"ר; רשת המזון יוחננוף – 5,000 מ"ר וכן סניף של רשת טיב טעם בשטח של כ-1,800 מ"ר, כל זאת בנוסף למגוון בתי קפה ומסעדות במתחם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות