fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהוקרה לפקח הרכבת המסור

מקסים ביטון, תושב קרית ביאליק, עובד הרכבת, איתר ברכבת תיק שאבד לתיירת ובה כל כספה. ראש העירייה דוקורסקי העניק לו תעודה הוקרה על אזרחות טובה
אלי דוקורסקי מעניק לביטון את תעודת ההוקרה | צילום דוברות רכבת ישראל
אלי דוקורסקי מעניק לביטון את תעודת ההוקרה | צילום דוברות רכבת ישראל

בעונת הקיץ, מתווספים לנוסעים הקבועים של רכבת ישראל עשרות אלפי נוסעים מזדמנים ותיירים בדרכם למקומות הבילוי, חופי הים ולחופשות בארץ ובחו"ל. עם הגידול במספר הנוסעים המזדמנים, גדל גם מספר האבדות ברכבת.

לפני כשלושה שבועות, נחתה בנתב"ג תיירת צעירה מקנדה, בדרכה לנפוש בישראל. כשירדה בתחנת ההגנה בתל אביב, גילתה, להפתעתה, כי את התיק עם כל כספה שכחה על הרכבת המתרחקת. התיירת ניגשה בבהלה למנהל המשמרת בתחנה, שמיד יצר קשר עם כל צוותי הרכבות, ביניהם גם מקסים ביטון, הפקח שנמצא על הרכבת ממנה ירדה הנוסעת. ביטון החל מיד בסריקות וחיפושים, איתר את האבדה ושמר עליה עד להעברתה למנהל משמרת תחנת בנימינה, קובי בן חיים. השניים דאגו להשבת התיק לתיירת הנרגשת.

השבוע הזמין ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי ללשכתו את ביטון, תושב העיר, והעניק לו תעודת הוקרה על "אזרחות טובה והארת פנים לתיירת", בשל תפקודו במבצע איתור הכסף והשבתו אל בעליו.

ביטון הנרגש סיפר בצניעות, כי השבת אבדה היא חלק בלתי נפרד מעבודתם של אנשי רכבת ישראל. "מבחינתי ומבחינת צוות הרכבת, 'השבת אבדה' היא שירות משלים וטבעי לעבודתנו. אני משתדל תמיד להאיר פנים ולסייע לכל נוסע, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בתיירים שנמצאים בארץ זרה. אנו מוצאים מדי יום מאות אבדות ואנו קוראים לנוסעים לשמור על הכבודה שלהם".

איבדתם משהו ברכבת? ברכבת קוראים לכם ליצור קשר עם צוותי הרכבת או מוקד השירות בהקדם.

 

יישר כוח למקסים ביטון | צילום דוברות רכבת ישראל
יישר כוח למקסים ביטון | צילום דוברות רכבת ישראל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות