fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל ים של אירועים בגליל המערבי

פסטיבל "ים של גליל מערבי" במועצה האזורית מטה אשר, שהפך כבר למותג באזור, יחול גם השנה בכל סופי השבוע במהלך החודשים יולי ועד ספטמבר. בין האירועים כבר נערכו המשחה והטריאתלון המסורתיים בחוף בצת, הופעות של מיטב האמנים בחוף אכזיב, החודש מתקיימות הופעות של מיטב האמנים בנקרות, ירידי איכרים מלאים בחקלאות, אמנות ובתוצרת מקומית, באוגוסט-ספטמבר יתקיימו המשך אירועי פסטיבל ים של גליל מערבי עם הופעות של עידן עמדי, אמיר דדון מארח את מיומנה ושלומי שבת מארח את זהבה בן, אהוד בנאי ופבלו רוזנברג וכל זה באמפי לוחמי הגטאות.
פסטיבל ים של אירועים בגליל המערבי | צילום: דוברות מטה אשר

פסטיבל "ים של גליל מערבי" שהפך למותג באזור, המבשר על תחילת הקיץ נפתח במטה אשר כבר באביב באירועי הספורט טריאתלון ומשחה ובהופעות רוק באכזיב ובנקרות. בכל סופי השבוע מתקיימים אירועי ספורט, תרבות, מוזיקה וטיולים ייחודיים המתאימים לכל המשפחה.

במועצה האזורית ובחברה הכלכלית מטה אשר כבר מתכוננים לפסטיבל הגדול של השנה שיערך באמפיתאטרון לוחמי הגטאות בסמוך למוזיאון בית לוחמי הגטאות לשואה ולמרד בהובלת כרמית פלג, מנהלת מחלקת תרבות ואמנות של המועצה האזורית מטה אשר ומנכ"ל החברה הכלכלית, סילס ליביליה – בו יופיעו עידן עמדי, אמיר דדון שיארח את מיומנה ושלומי שבת שיארח את זהבה בן, אהוד בנאי ופבלו רוזנברג.

פסטיבל ים של אירועים בגליל המערבי | צילום: דוברות מטה אשר

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "אני רואה חשיבות עצומה בהופעות שיתקיימו באמפיתאטרון לוחמי הגטאות. לא רק שדאגנו להביא את האמנים הגדולים בישראל לצפון מתוך תפיסה שמגיע לכל תושבי הגליל המערבי ומטה אשר לקבל הופעות איכותיות באזורם ולא לנסוע לאזור המרכז בכל פעם כשרוצים לצרוך תרבות אלא שהעובדה שאנו עורכים את ההופעות בקיבוץ לוחמי הגטאות לצד מוזיאון השואה – במקום שבו לא היו אף פעם הופעות יש פה סיפור של להכניס חיים למקום בו ציוו לנו חיים".

כרמית פלג, מנהלת מחלקת תרבות ואמנות של המועצה האזורית מטה אשר: "פסטיבל 'ים של גליל מערבי' הוא פסטיבל אזורי חשוב שהפך למסורת מבורכת שרבים מצפים לה. סוד ההצלחה של הפסטיבל המתקיים בכל שנה הוא במעטפת האירועים הרחבה – כל אחד ואחת יכול להתחבר ולמצוא את התחום המעניין אותו. השנה נפגוש בהופעות של האמנים המובילים בישראל באמפי לוחמי הגטאות הייחודי. אנו צפויים לארח בכל שוק איכרים כאלף איש ואישה ובכל הופעה באמפי כ-3000 איש ואישה. מצפים לאנרגיות שיא!"

פסטיבל ים של אירועים בגליל המערבי | צילום: דוברות מטה אשר

תקציר אירועי הפסטיבל:
מופעים ליליים בנקרות- מופעי מוזיקה מרהיבים נערכו לאורך החודש האחרון בנקרות. מסיימים את מופעי המוזיקה המרהיבים באתר תיירות ראש הנקרה, אחד ממתחמי ההופעות הקסומים בישראל. עם שלום חנוך מופע להקה בראש הנקרה – 22.06.2023

מופעי אמפי LIVE קיבוץ לוחמי הגטאות:
29.8.23 עידן עמדי
7.9.23 אמיר דדון מארח את מיומנה
9.9.23 שלומי שבת מארח את אהוד בנאי, זהבה בן ופבלו רוזנברג

לפרטים נוספים ולרכישה >>לחצו כאן<<

למעבר לעמוד הפייסבוק של המועצה האזורית מטה אשר

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות