fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה, וזה הרבה יותר מציוד חשמל

בספטמבר האחרון נפתח בנהריה סניף של רשת חשמל ישיר, מהוותיקות והגדולות בארץ בענף החשמל. הרשת, העוסקת בשיווק ובאספקת ציוד וחומרי חשמל לתעשייה וללקוחות פרטיים, חרטה על דגלה שירות איכותי ללא פשרות לצד מחירים אטרקטיביים ותחרותיים. הניסיון והידע הרב שצברה הרשת ברבות השנים מאפשרים לה להעניק לכל מגוון לקוחותיה פתרונות המותאמים בדיוק להם
רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ

אחרי יותר משנה של עבודה אינטנסיבית מסביב לשעון, בספטמבר האחרון נפתח בנהריה סניף של רשת חשמל ישיר, מהוותיקות והגדולות בענף החשמל בישראל. הרשת, שהוקמה לפני 38 שנה ומונה כיום 16 סניפים בפרישה ארצית מהדרום ועד הצפון, עוסקת בשיווק ובאספקת ציוד וחומרי חשמל לתעשייה וללקוחות פרטיים.

רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ
רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ

הוותק והניסיון רב השנים בתחום מאפשרים לרשת לתרום ללקוחותיה מהידע הרב שצברה ולהעניק להם פתרונות המותאמים בדיוק לדרישותיהם. עם לקוחות חשמל ישיר נמנים מפעלי תעשייה, קבלני חשמל, מוסדות ציבור, חברות בנייה, מושבים, קיבוצים, רשויות מקומיות וקהל גדול של לקוחות פרטיים.

משה בן חמו (מושיקו), מנהל סניף נהריה: "אני יכול לומר בצניעות שאין כיום אף גורם שאנחנו לא יודעים לתת לו שירות", וכשמושיקו אומר שירות הוא מתכוון לשירות ברמה הכי גבוהה: "איכות השירות היא נר לרגלינו ואין שום פשרות בעניין. שירות מעולה ללקוחות, הגדולים ביותר והקטנים ביותר, הוא עיקרון שמנחה את הרשת מאז ומתמיד. לצד השירות, אנחנו מתחייבים על רמת מקצועיות גבוהה ומחירים תחרותיים ואטרקטיביים במיוחד".

רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ
רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ
רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ

זו משימה בלתי אפשרית להכניס בכתבה אחת את רשימת כל המוצרים שחשמל ישיר משווקת, הן לתעשייה והן ללקוחות פרטיים. המגוון הוא כה עצום. מושיקו מסכים לפרט על קצה המזלג: "תחום פעילות מאוד חזק ובולט שלנו הוא תחום התאורה. תאורה דקורטיבית, תאורה תעשייתית מקצועית, תאורת רחוב, נורות מכל הסוגים, הגדלים והצבעים, ובקיצור – בכל מקום שיש אור, אנחנו שם. בנוסף, אנחנו משווקים כל מה שקשור לאספקה טכנית. כלי עבודה ידניים, חשמליים ונטענים, כמו מברגות, מקדחים, משחזות, מסורים ופטישים, וכמו כן את כל האביזרים הנלווים לכלים האלה, שזה עולם רחב ומגוון מאוד. תחום נוסף שאנחנו מתמקצעים בו הוא עולם הכבלים. יש לנו במחסנים מלאי עצום של כבלים – כבלי כוח, כבלי פיקוד, כבלי תקשורת, כבלי נחושת וכבלי אלומיניום. לצד כל אלה, אנחנו משווקים צנרת לכבלי חשמל, קופסאות חיבורים על סוגיהן השונים, שקעים, תקעים, מפסקים, לוחות חשמל, אביזרי קצה, מפסקים, והמגוון הוא כמעט אינסופי. בואי נאמר, שכל קבלן שבונה רב קומות ימצא אצלנו את כל מה שהוא צריך".

רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ
רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ
רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ

בסניף הנהרייני של חשמל ישיר, כמו גם ברשת כולה, לא תמצאו מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ומקררים. לעומת זאת, תמצאו, ובשפע, תנורי חימום מכל הסוגים והגדלים, מפזרי חום, תנורי אינפרה אדום, פטריות חימום לגינה ולמרפסת, מאווררים, מאווררי תקרה, מוצרי חשמל קטנים כמו תנורי מיקרוגל, טוסטרים, קומקומים, טלפונים שולחניים, והרשימה עוד ארוכה.

כדי לעמוד בסטנדרט השירות הגבוה שחשמל ישיר חרטה על דגלה, ההון האנושי של החברה נבחר בקפידה. בסניף נהריה עומדים לרשות הלקוחות 10 עובדים, בהם מנהלי מכירות בדלפק, מנהל מחסן, מחסנאי, נהג חלוקה ונציגי מכירות מקצועיים, שהם אנשי השטח שנפגשים עם הלקוחות בבתים ובאתרים, ומציעים להם פתרונות אופטימליים לכל דרישה וצורך. מושיקו: "אנחנו מלווים את הלקוח מהרגע שהוא פותח אצלנו כרטיס ועד שהוא מדליק את האור בבית ומתרווח על הכורסה".

רשת חשמל ישיר הגיעה לנהריה | צילום: יח"צ

סניף נהריה מעניק שירות ליישובים ברדיוס גדול מאוד בצפון: חיפה, קריות, עכו, נהריה וכל הגליל המערבי עד ראש הנקרה, הגליל העליון ועד רמת הגולן. כמו כן, הודות למלאי המוצרים העצום ולצי רכב גדול, לרבות משאיות, הסניף ערוך לשרת לקוחות כמעט בכל נקודה בארץ בכל עת. הנהלת החברה דוגלת ברכישת מוצרים איכותיים, שייתנו מענה הולם לצורכי לקוחותיה.

חשמל ישיר נהריה

לוחמי הגטאות 39, נהריה (מול שופרסל דיל)

טלפון ליצירת קשר: 073-3329229

שעות פעילות:

א'-ה' – 7:00-17:00 

ימי שישי וערבי חג 7:00-13:00, שבת סגור

למעבר לאתר >> לחצו כאן <<

למעבר לפייסבוק >> לחצו כאן << 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות