fbpx
Nahariyya, IL
27°
Partly Cloudy
4h5h6h7h8h
26°C
26°C
26°C
26°C
27°C

יו"ר ועד העובדים במרכז הרפואי לגליל, זיו פרבר, הוזמן לבית נשיא המדינה. זו הסיבה

נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, קיים טקס הוקרה לעובדי המדינה על פעילותם למען אזרחי המדינה במלחמה. בין המוזמנים, יו"ר ועד עובדי סקטור מנמ"ש ופרא רפואי במרכז הרפואי לגליל, זיו פרבר, שלצד הטיפול המסור של צוות בית החולים במאות הפצועים והנפגעים במלחמה, גם דאג יחד עם ההנהלה לשמור על זכויות העובדים ולסייע להם בתקופה מורכבת זו
נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג עם זיו פרבר צילום: קובי קואנקס

טקס הוקרה לעובדות ועובדי המדינה נערך בבית הנשיא בירושלים, על פעילותם ותרומתם למען אזרחי מדינת ישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל. הטקס התקיים במעמד נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ', מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס ומכובדים נוספים.

הטקס התקיים בסימן "עובדי המדינה למען המדינה במלחמת חרבות ברזל", ביוזמת יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, במהלכו הוקירו והודו הבכירים למשתתפים מקרב עובדי המדינה וראשי הוועדים על עשייתם המיוחדת בצל המלחמה הקשה.

נשיא המדינה יצחק (בוזי') הרצוג, הודה לעובדי המדינה ואמר: "השעה הקריטית הזו, המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר, העמידה את כולנו במפני מבחן, ורבים מכם מצאו את עצמם מתמודדים עם שאלות שכמותן לא הכרתם בעבר. אבל בזמנים האלו בדיוק, בולטות העובדות ובולטים העובדים שרואים את גודל השעה, שבוחרים לאזור כוחות יש מאין, מצליחים להתעלות על הקושי, להירתם ולרתום את עמיתיהם – כדי לתת שירות מקצועי, רגיש ואמין  למען אזרחי המדינה. היום אנחנו מבקשים להביע תודה והערכה למי שעמדו באתגר הכל כך חשוב וגדול הזה: למי שגם בשעות החשוכות ביותר ידעו להיות נקודת אור אופטימית – כתובת ויד מסייעת לכל הזקוקים להן. אני מאמין בחיזוק איכותו של השירות הציבורי ואני מודה לכולכם על עשייתכם. אתם אלה שמבטיחים את עתידה של מדינת ישראל. עלו והצליחו".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, בירך את עובדי המדינה ואמר: "הטקס הזה מסמל את העוצמה של עובדי המדינה והשירות הציבורי. אתם אלו שמהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש, בכל המקומות והשירותים, כדי להמשיך לקיים את המדינה ולחזק את הכלכלה למען כולנו. ההסתדרות תמשיך לעמוד למענכם ובשבילכם כחומה בצורה. יחד איתכם נמשיך לבנות את המדינה ולהצעיד אותה קדימה. אני מצדיע לכם".

יו"ר ההסתדרות הוסיף ואמר: "אדוני הנשיא, יחד הובלנו את המדינה בתקופה הקשה והמסובכת ביותר, אשר התחילה לפני שנה וחצי במהפכה במשפטית. אני ואתה, יחד, ניסינו לעצור, לבלום ולגשר. היום, כשנה וחצי אחרי, אנחנו נמצאים במלחמה על הבית. זאת העת לקבלת החלטות קשות על ידי קברניטי המדינה ולהצעיד את המדינה למקום טוב יותר".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, עו"ד אופיר אלקלעי: "אתם ההוכחה שיש עובדים בישראל. אתם עבדתם מהרגע הראשון של הלחימה ונתתם שירות מעולה ברווחה, בחינוך, בביטחון, בבריאות, בכלכלה ובכל תחום. כל זה למען הפצועים, המפונים, החטופים ולכל אזרחי מדינת ישראל. מדובר במעמד מרגש מאוד ואני רוצה להודות לנשיא המדינה, ליו"ר ההסתדרות, לראשי הוועדים ולכל המנכ"לים, העובדות והעובדים בשירות המדינה. רק באחדות, ערבות הדדית והקרבה ננצח. אלה המילים שצריכות להדהד בראשינו ולהיות נר לרגלינו".

יו"ר ועד עובדי סקטור מנמ"ש ופרא רפואי במרכז הרפואי לגליל, זיו פרבר, שייצג את המרכז הרפואי לגליל בטקס, הודה לנשיא המדינה ולראשי ההסתדרות על המילים החמות ועל ההכרה וההוקרה בפעילותם של עובדי המרכז הרפואי לגליל, שנמצא מאז ה-7 באוקטובר בחזית המלחמה בגבול הצפון. המרכז הרפואי לגליל קלט מאז תחילת המלחמה מאות נפגעים ופצועים, ביניהם חיילים ואנשי כוחות הביטחון, שזכו לטיפול מיטבי לאורך שהותם באשפוז.

פרבר: "אני רוצה להודות לכל עובד ועובדת על מסירותם הרבה ועבודתם המקצועית ודברי כבוד נשיא המדינה מכוונים אליהם. הם אלה שראויים להערכה הגדולה ועל כך גאוותנו. אני מודה למנהל המרכז הרפואי פרופ' מסעד ברהום ולמנהל האדמיניסטרטיבי משה מיוחס, על הרגישות הרבה שהפגינו כלפי העובדים בתקופה מאתגרת ומורכבת שבה אנו נמצאים, ועל פעילותם, גם בזמן מלחמה, למען רווחת העובדים. שיתוף הפעולה הבאמת מיוחד בין הוועד להנהלה, בשמירה ובהגנה על זכויות העובדים גם בעתות חירום, מעניק מעטפת תומכת ומחזקת לעובדים ובעצם נותן להם רשת ביטחון להמשיך ולמלא את תפקידם בצורה הטובה ביותר".

 

אהבתם? שתפו!

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות