fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונן מרלי: "גלו אחריות, קבלו החלטות אמיצות, רוצים לחיות!"

רונן מרלי פנה במכתב לשר החינוך ולמנכ"לי המשרדים הממשלתיים, בו הוא טוען כי הנחיות החזרה לשגרה סותרות ודורש להשאיר את החזרה לשגרה בידי ראשי הרשויות
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה

ראש עיריית נהריה רונן מרלי פנה במכתב לשר החינוך הרב רפי פרץ, למנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, למנכ"ל משרד האוצר שי באבד ולמנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, בו הוא טוען לסרבול בחזרה לשגרה.

לדברי מרלי, ניתנות הנחיות סותרות לגבי פתיחת הגנים, בתי הספר, הצהרונים והקניונים. כמו כן, לטענתו, אין הגיון בתורים המשתרכים בפתחי הבנקים לעומת האיסור על פתיחת המסעדות ובתי הקפה, המוכנים לפעול בהתאם להגדרות התו הסגול.

רונן מרלי מתקומם במכתבו על השיפוי הכספי "העלוב" לרשות לעומת העלויות הגדולות המוטלות על הרשויות, כתוצאה מהחלטות ממשלה הנשלפות חדשות לבקרים ועולות בממון רב לרשויות המקומיות, מה שצפוי לגרום לגירעונות ענק.

במכתבו טוען מרלי, שבצורה זאת לא ניתן לתפקד ולתת שירות ראוי לציבור. הוא דורש לקבל החלטה אמיצה, לעצור את התהליך במתכונתו הנוכחית ולפעול במתכונת שתאפשר חזרה לשגרה באופן נורמלי, גם אם תחת מגבלות, וכדבריו: "גלו אחריות, קבלו החלטות אמיצות, רוצים לחיות!".

מרלי מסיים את מכתבו באומרו שכי ישמח לקחת עליו, כראש הרשות, את האחריות על ביצוע ההנחיות בעיר ובמקביל לדאוג לרווחת התושבים, רווחה שנמנעת מהם כיום שלא לצורך.

בקרו גם בעמוד הפייסבוק שלנו

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות