fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: עוד החתמה מעניינת של עירוני גשם נהריה

הרכז ניב אוזן (23, 1.84 מ'), שגדל במחלקת הנוער של נהריה ובעונה שחלפה שיחק בשורות הפועל עכו/מטה אשר בליגת המשנה, חתם בקבוצה. המאמן סגלוביץ': "חזרתו של ניב לקבוצה בה גדל, מעידה על הצביון שהתווינו לעצמינו להתבסס על שחקנים מקומיים שיובילו את הקבוצה בשנים הבאות"
חזר הביתה. ניב אוזן | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה ממשיכה לעבות את סגל שחקניה עם החתמות איכותיות. אמש חתם בקבוצה הרכז ניב אוזן (23, 1.84 מ'), ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל עכו/מטה אשר.

אוזן, שהיה מהשחקנים הבולטים בעכו/מטה אשר, רשם ממוצעים של 10.5 נקודות למשחק, 3.2 כדורים חוזרים, 4.8 אסיסטים וחטיפה אחת. למרות הצטיינותו, הוא לא הצליח לסייע לעולה החדשה לשרוד בעונת הבכורה שלה בליגת המשנה והקבוצה נשרה בסיום העונה לליגה הארצית. אוזן מצטרף לסגל שכבר כולל את יוגב אוחיון, אלכס צ'וברביץ', תומר כהן, אופק בן יעקב ונועם אקריש.

המאמן שי סגלוביץ': "אנו כמובן שמחים על הצטרפותו של ניב אוזן, מהשחקנים האיכותיים והטובים שהיו בעונה שעברה בליגה הלאומית. ניב הוא בוגר מחלקת הנוער שלנו והוא מתאים לצביון הקבוצתי ולדרך שהתווינו לעצמינו לשלב כמה שיותר שחקנים צעירים וכישרוניים שיובילו את הקבוצה בשנים הבאות. ניב הפגין בשנים האחרונות התקדמות מקצועית גדולה, ואין לי ספק שעם אופיו המיוחד וסגנון משחקו הלוחמני נדע למקסם את יכולותיו לטובת הקבוצה".

 

חזר הביתה. ניב אוזן | צילום: באדיבות בן אלירן

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות