fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 53 שנים: קבוצות הכדורגל במעלות-תרשיחא התאחדו

אחרי שקיעת ענף הכדורגל במעלות, הוחלט על איחוד הקבוצות הייצוגיות של העיר: מכבי סקציה מעלות להפועל תרשיחא והחל מהעונה הקרובה תהיה לעיר קבוצת אחת מאוחדת. מי הוביל את המהלך? מה חושב על כך ראש העירייה? ואיך תיקרא הקבוצה החדשה?
שוב ביחד. הקבוצה המאוחדת של מעלות-תרשיחא בגלגולה ההיסטורי צילום: באדיבות עידן כפיר

ההיסטוריה חוזרת. 53 שנים מאז הקמת קבוצת כדורגל של הפועל מעלות-תרשיחא, הוחלט מחדש על איחוד הקבוצות בעיר המעורבת. בינתיים, פורק האיחוד וענף הכדורגל פוצל לשתי קבוצות ייצוגיות: מכבי סקציה מעלות והפועל תרשיחא. עם הזמן היו גם קבוצות נוספות, כמו בית"ר מעלות, שהתפרקה. בשיאה, הגיעה מכבי סקציה מעלות לליגה א' ואף רשמה היסטוריה כשהייתה לקבוצה הראשונה אי פעם מליגה ב' שמעפילה לשלב שמינית גמר גביע המדינה. בשנים האחרונות דעכה ההילה סביב הקבוצה ושתי הקבוצות משחקות כיום בליגה ג', הליגה הנמוכה ביותר בישראל. כמו שזה נראה כרגע, עם השקעה תקציבית נמוכה, העתיד אינו מזהיר. במהלך השנים, אגב, היו ניסיונות לאיחוד הקבוצות, אבל המהלך לא ממש צלח. כעת, נראה שהתנאים לכך בושלו והשבוע נחתם הסכם האיחוד והחל מהעונה הקרובה תהיה לעיר קבוצת אחת שתיקרא: מכבי עירוני מעלות-תרשיחא. עוד סוכם, כי פעילות מחלקת הנוער והקבוצות הצעירות יאוחדו גם הן.

ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ (שלישי מימין) עם ראשי הקבוצות של מעלות ותרשיחא
צילום: באדיבות עידן כפיר

ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ, תמך במהלך ובירך את ראשי הקבוצות על הגעתם להסכמה על איחוד השורות בענף הכדורגל בעיר. מי שהוביל את האיחוד וניהל את המגעים בין הצדדים היה מנהל היחידה לספורט הישגי במעלות-תרשיחא, עידן כפיר.

האם הקבוצה המאוחדת תחזיר עטרה ליושנה? במעלות-תרשיחא מקווים שכן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות