fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי קורקוס מנהריה: שובר שיאים בליכוד

בתוך פחות משנה, הצליח להגדיל משמעותית את כמות המתפקדים למפלגה
עם ראש הממשלה בכנס בנהריה. צילום: מפלגת הליכוד
עם ראש הממשלה בכנס בנהריה. צילום: מפלגת הליכוד

הוא נולד בעכו, ובגיל 13 עבר עם משפחתו לנהריה. מאז, נקשר לעיר בעבותות.

עו"ד אבי קורקוס, רווק מבוקש בן 34, הצליח לעשות עבור מפלגת הליכוד בעיר נהריה, מה שלא עשו בליכוד בשום עיר אחרת, מעולם. בתוך פחות משנה, הצליח לייצר במטה המפלגה בעיר מהפיכה, כשמ – 700 מתפקדים, עלה מספרם לכ – 2,500. כל זה קורה בצל מערכות הבחירות, ולטענתו, הוא אף פעם לא שבע, ועובד על עוד ועוד מתפקדים ומצביעים. קורקוס הגיע למספרים הללו, עם עזרה של כמה חברים קרובים מאוד שלו, ביניהם סגן ראש עיריית נהריה אייל וייזר, צחי הוברמן ועמוס גבריאל.

בחודשים האחרונים, הוא לא נח לרגע. הוא נע בין דיונים בבתי משפט, פגישות עם לקוחות לבין הנעת המטה הנהרייני של הליכוד לסייע ככל הניתן לניצחון המפלגה בבחירות בחודש הבא.

 

אבי קורקוס. צילום: פרטי
אבי קורקוס. צילום: פרטי

 

"בבחירות הקרובות אני אשמש כנציג וועדת הבחירות האזורית, אבל ההישג הכי מדהים בבחירות הללו, זה שאני אתפעל מטה אישי מרכזי, על מנת להביא כמה שיותר מתפקדים לקלפיות. כשהתחלתי לגייס מתפקדים לליכוד בנהריה, הצבנו יעד להגדיל את הכמות בעוד 400-500 מתפקדים. אבל זה פשוט התפרץ והפך להיות חלום פוליטי. נהריה הקטנה, עוד מעט מגיעה בכמות לעיר רמת גן. זה מטורף. והכל מבוסס על אמונה של הקבוצה שלנו. אנחנו מאמינים שהכל אישי, ומבצעים עבודה סזיפית. זה לא קיים בשום מקום אחר בארץ".

בשבוע שעבר, ניתן היה לראות את פירות העבודה שלו, בכנס של ראש הממשלה בעיר. "היה כנס מדהים. הגיעה כמות אדירה של אנשים, ולהערכתנו, כאלף איש לא הגיעו כיוון שרצו תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות, של הכניסה לאולם, שהיתה מלאה באנשים עד אפס מקום. לא סתם. נהריה ידועה כעיר ימנית".

את העוצמה ה"ליכודית" הוא מנצל, לטענתו, בסיוע לעיר נהריה כמה שיותר "אני בקשר הדוק עם כל הגורמים הבכירים במפלגה. בשיטפון האחרון, אין אחד מחברי הכנסת והשרים שלא התקשר אליי. רבים הגיעו לכאן והביעו תמיכה, וזה רק בזכות הקשר שלי איתם. אני יודע שאם נרכיב ממשלה, הם יעזרו מאוד לעיר. בשיא של ז'קי סבג בליכוד זה לא היה כמו עכשיו. בליכוד ידוע שכגודל הכוח הייחוס משתנה, גם לעיר וגם לפוקדים, והם מבקשים להצמיח את האנשים שמביאים להם, בשורה התחתונה, את הקולות".

אבל לא הכנסת היא המקום שאליו מייחל לבו, ולטענתו, לא פעם קמות קריאות של תושבים בעיר המעודדות אותו להיכנס דווקא לתחום המוניציפלי. "הכנסת לא מעניינת אותי. מה שמעניין אותי זו הרשות, ולא אוסיף יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות