fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

40 אחוזים מחולי הקורונה במרכז הרפואי הינם מתחת לגיל 50

90 אחוזים מעובדי המרכז הרפואי לגליל מחוסנים וזכאים לתו ירוק, פרופ' ברהום קורא לאוכלוסייה הצעירה בכלל המגזרים ללכת גם להתחסן.
פרופ' ברהום מתחסן נגד קורונה | צילום: רוני אלברט
פרופ' ברהום מתחסן נגד קורונה | צילום: רוני אלברט

מנהל המרכז, פרופ' ברהום: "כ-40 אחוזים מהמאושפזים במחלקות הקורונה שלנו הם צעירים מתחת לגיל 50. מרבית המאושפזים לא התחסנו. אני מבקש מהתושבים, ובעיקר מהאוכלוסייה הצעירה, ללכת ולהתחסן."

90% מהעובדות והעובדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה מוגדרים כבעלי זכאות לקבלת תו ירוק. מדובר בעלייה משמעותית מאוד במספר המתחסנים בביה"ח, פועל יוצא של קמפיין בו הוחל בתיאום עם ההנהלה, במטרה להגדיל את מספר העובדים המתחסנים, תוך נקיטה בפעולות הסברה.

בשבועות האחרונים פנו מנהלי המחלקות והיחידות במרכז הרפואי לעובדים שתחת סמכותם וביקשו ממי שטרם התחסן, לעשות זאת, והתוצאה מיהרה להגיע: עלייה משמעותית במספר העובדים המתחסנים. מנתונים שהתקבלו עולה, כי במרכז הרפואי רשומים 2,959 עובדים, מתוכם התחסנו 2,605 במנה ראשונה (88%) ו-2,305 במנה שנייה עד כה (78%).

הנתונים כוללים הן את מספר המתחסנים פעמיים והן את מספר המחלימים. יצוין כי 80 מהעובדים המוגדרים כמחלימי קורונה כבר קיבלו את החיסון הראשון, מה שמעלה בפועל עוד יותר את אחוז המתחסנים.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, מסר כי יותר מ-90% מחולי הקורונה המאושפזים בביה"ח לא התחסנו כלל, או במקרה הטוב – הספיקו להתחסן פעם אחת. כמו כן מסר פרופ' ברהום, שכ-40% מחולי הקורונה במרכז הרפואי הינם מתחת לגיל 50. "מדובר בחיסון שהוכח כיעיל וכבטוח ביותר. אני מבקש בעיקר מהתושבים הצעירים, מהמגזר היהודי והערבי גם יחד: לכו להתחסן!", הדגיש מנהל המרכז הרפואי.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות