fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה שנייה ברציפות נהריה: מובילים בבטיחות בדרכים

נהריה זכתה בתחרות ארצית ב- 5 כוכבים - כעיר מובילת בטיחות בדרכים לשנת 2021
מובילים בבטיחות בדרכים | צילום: עיריית נהריה

המועצה לישראל יפה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) בשיתוף המרכז לשלטון מקומי, קבעו לאחר הליך בחינה נרחב, סקירה עירונית וסיורי שטח, כי נהריה מקדמת ושמה דגש לנושא הבטיחות בדרכים במרחב הציבורי בכלל הפרמטרים והדרישות.

במסגרת הוועדה שבחנה את הרשויות המועמדות לפרס, נבחנה העשייה הרבה בתחום הכוללת תוכניות חינוכיות בגני הילדים ובבתי הספר, הפעלת רכזי זהירות בדרכים וקיום תוכניות א-פורמאליות. בעירייה פועלת וועדת בטיחות בדרכים ומתבצע יישום של מדיניות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. כחלק משיתוף ומעורבות תושבים באחריות לבטיחות בדרכים, פועלות קבוצות מתנדבים, קהילת שומרי דרך, הנגשת מידע רלוונטי באתר הרשות המקומית, אכיפה של חוקי עזר עירוניים ושיתוף פעולה עם משטרת ישראל בשמירה על הבטיחות של כלל משתמשי הדרך ברחבי העיר.

מובילים בבטיחות בדרכים | צילום: עיריית נהריה

ראש עירית נהריה רונן מרלי: ״הרשות הציבה את נושא השמירה על בטיחות בדרכים בראש סדר העדיפויות. גם בנושא הזה, הכל מתחיל בחינוך ואנו כרשות משקיעים בכך בכל המעגלים: החל מתוכניות הפועלות כל השנה במסגרות החינוכיות, לצד פעילויות רבות ומגוונת לבני הנוער והסברה ייעודית עבור ציבור הגמלאים. יישר כוח לקב"ט מוסדות החינוך, מאיר פורת ולכל צוות מחלקת הביטחון שמקדמים כל העת את העשייה בתחום החשוב הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות