fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגריר ישראל מנהריה

אופק נוריאל מנהריה פועל במגוון פלטפורמות במערך ההסברה של ישראל בהתנדבות מלאה, בנוסף הקים פרויקט שמטרתו לצמצם גזענות ודעות קדומות בו אנשים מרחבי העולם משתפים בסיפורים אישיים שחוו. אכן, שגריר ישראל בדמו
מימין למעלה אופק מייצג את ישראל | באדיבות אופק נוריאל
מימין למעלה אופק מייצג את ישראל | באדיבות אופק נוריאל

שגריר ישראל מנהריה

אופק נוריאל (17) מבית הספר "הרב תחומי עמל רבין" בנהריה הוא הראשון שהצטרף למועדון אינטראקט העולמי, שנפתח בנהריה לפני שלוש שנים, והיום הוא רכז של אזור אסיה ואוקיאניה.

237,337 צעירים ביותר מ- 110 מדינות חברים ב- 10,347 מועדוני אינטראקט הנמצאים בחסות מועדון רוטרי, שמטרתו להפוך את העולם למקום טוב יותר לחיות בו.

המתנדבים פועלים לצמצום פערים חברתיים, הדיפת גזענות, הורדת התחלואה בעולם בעזרת מימון תרופות וחיסונים במדינות עניות כמו אפריקה ועוד פרויקטים נוספים שהמתנדבים עובדים עליהם במהלך השנה.

בתקופת הקורונה הפעילות הוקפאה בשל המגבלות, אך אופק לא רצה לבזבז את זמנו בחוסר מעש והמשיך להיות אקטיבי ולפעול למען החברה.

לכן, הקים פרויקט שנקרא HEAR MY STORY אותו הקים יחד עם שתי חברותיו מארגנטינה ומאינדונזיה ובו אנשים מכל רחבי העולם שולחים סרטונים בהם הם משתפים במקרי בריונות, גזענות, אפליית נשים ועוד מקרים לא שוויוניים שחוו.

בעזרת חברים מרחבי העולם שאופק גייס הם מוסיפים כתוביות במגוון שפות לסרטונים, עורכים ומעצבים אותם ולבסוף מפיצים במדיה וברשתות החברתיות.

אופק: "המטרה היא להעלות מודעות ולגרום לאנשים להבין שדווקא בגלל העובדה שהקורונה לא פוסחת על אף אדם כולנו שווים, ולכן עלינו לשנות את צורת החשיבה ולהיות יותר מכילים אחד כלפי השני".

מחר (30.7) הוזמן אופק להיות חלק מוועידה שעורך דוקטור מהרווארד בנושא גזענות ובו הוא ייצג את הצד של ישראל במאבק נגד האנטישמיות מול אנשים רבים בעולם ובנוסף יציג את הפרויקט שהקים.

"הוא פנה אלי ואמר כי יש לי לב טוב ולכן הוא רוצה לתת לי את ההזדמנות. התרגשתי מאוד. זה לא מובן מאילו שמרצה בעל שם עולמי נותן לך במה להשמיע את דעותייך. בנוסף, יהיה רשום שאני מישראל וזאת שליחות גדולה עבורי להציג את הארץ הנפלאה הזאת ולנפץ את השקרים שמפיצים עליה".

 

כשהיה בכיתה ט' נבחר לתוכנית שגרירים צעירים לשמש שגריר ישראל בעולם, במסגרת התוכנית עבר הכשרה של שנה שבסיומה טס עם המשלחת ליוון והרצה בבתי ספר על הטוב שבמדינת ישראל, בנוסף, נפגש עם שגרירת יוון במשכנה וערכו שם טקס לשואה ולגבורה.

 

במשלחת ליוון | באדיבות אופק נוריאל
במשלחת ליוון | באדיבות אופק נוריאל

 

שגרירי ישראל נגד אנטישמיות

בארגון לא נוהגים לדבר על פוליטיקה אבל כאשר מגזין VOGUE הערבי פרסם תמונה של המפה של מדינת ישראל ובמקום זה כתב פלסטין אופק לא יכול היה להישאר אדיש וכתב פוסט מחאה ברשתות החברתיות:

"אחרי אלפי שנים של מאבק עמי, ו-72 שנים של מאבק מדיני יש עדיין אנשים שרוצים אותנו מחוץ למפה, פשוטו כמשמעו.
מגזין ווג הערבי פרסם תמונה שבה מראים שאין בכלל מקום כזה ישראל, אלא רק פלסטין.

לאלה שלא יודעים, זהו לא מאבק בין יהודים לערבים, הערבים בארץ מחזיקים בכל משרה אפשרית ויש להם זכויות שוות, זהו מאבק של היהודים להחזיק במדינה משלהם. מגזין בינלאומי עם מליוני קוראים מיליונים ברחבי העולם, בושה, אין לי יותר מה לומר.
ישראל כאן כדי להישאר".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות