fbpx
Nahariyya, IL
31°
Fair
14h15h16h17h18h
30°C
30°C
29°C
29°C
29°C

צפו בתיעוד: שני חשודים דורסים, תוקפים ופוצעים את חברם על רקע סכסוך עבודה כספי

שוטרי תחנת נהריה עצרו שני חשודים בני 27 ו-37, לאחר שתועדו דורסים, תוקפים ופוצעים בברוטליות את חברם על רקע סכסוך עבודה כספי | צפו בוידאו בהמשך הכתבה
וידאו בהמשך הכתבה - שני חשודים דורסים, תוקפים ופוצעים את חברם | המשיכו לקרוא... (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת נהריה פתחו בחקירה לאחר קבלת דיווח אודות דריסה ותקיפה של גבר תושב כפר קרע בן 29, על רקע סכסוך עבודה כספי בין מספר מעורבים.

מהחקירה עלה כי הקרבן דרש מהנאשמים לקבל תשלום עבור ביצוע עבודות אינסטלציה שביצע אך סורב אז החל להתפתח ביניהם ויכוח על נושא התשלום.

הנאשם זימן את חברו ויחדיו נסעו ברכב לכיוון הקורבן ברחוב דרך השלום בעיר וכשזיהו אותו הולך על המדרכה האיצו את מהירות נסיעתם לכיוון המדרכה ודרסו אותו. בהמשך פרקו מהרכב ויחד כשהם מצויידים בכלי תקיפה המשיכו לתקוף בברוטליות את הקרבן וגרמו לפציעתו ואישפוזו במרכז הרפואי זאת לאחר שפונה מהמקום באמבולנס.

צילום: דוברות המשטרה

חוקרי תחנת נהריה החלו במגוון פעולות חקירה, איסוף ממצאים ותחקור מצלמות אבטחה במהלכן הצליחו לחשוף את זהות החשודים ולהגיע אליהם.

כאמור, שוטרי תחנת נהריה הצליחו לאתר את החשודים תושבי דיר אל אסד בני 27 ו-37 ועצרו אותם לחקירה בתחנה בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט.

עם סיום החקירה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד השניים בביצוע המעשים ואתמול הגישה נגדם המשטרה באמצעות יחידת התביעות כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות