fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'פגישה על רגל אחת': הלוחם נועם בן שלוש מנהריה בהרצאה מעוררת השראה

הרצאה מעוררת השראה של לוחם צה"ל נועם בן שלוש מנהריה שנפצע במלחמת 'חרבות ברזל', התקיימה בגלריה העירונית במגדל המים בעיר. המשתתפים נחשפו במהלך הערב גם למיזם 'המשקפיים של שלומי', שמובילה משפחתו הנהריינית של החטוף שלומי זיו ומאפשרת נקודת מבט עוצמתית על אירועי ה-7.10
הלוחם נועם בן שלוש מנהריה בהרצאה מעוררת השראה | צילומים: עיריית נהריה

כ-100 איש, מבוגרים וצעירים, הגיעו ביום חמישי האחרון לגלריה העירונית במגדל המים בנהריה, שם התקיימה הרצאה מרתקת ומעוררת השראה של נועם בן שלוש, תושב העיר, לוחם גולני אמיץ וגיבור שנפצע ב-7.10 בדרום הארץ, בתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' ואיבד בקרב את רגלו.

נועם סיפר לנהריינים שהגיעו, את סיפורו האישי ושיתף בדרכי ההתמודדות שלו עם המציאות החדשה "שנכפתה עליו". סיפורו מחזק את תחושת שותפות הגורל של עם ישראל ודרך ההתמודדות שלו איתה.

הלוחם נועם בן שלוש מנהריה בהרצאה מעוררת השראה | צילומים: עיריית נהריה

ההרצאה התקיימה בגלריה העירונית במגדל המים, בה מוצגת בימים אלה גם תערוכת 'מכחולי ברזל' ובה יצירותיהם של 33 אמנים ואמניות מנהריה והסביבה שביטאו את תחושותיהם מימי המלחמה בצפון ובדרום שממשיכה גם בימים אלה.

במקביל להרצאה, התקיימה בסמוך פעילות חשובה שהובילו בני משפחתו הנהריינית של החטוף שלומי זיו בשם "המשקפיים של שלומי". שלומי נמצא בשבי מאז ה-7.10 יחד עם עוד 133 חטופות וחטופים. המיזם הינו הייחודי בארץ ומאפשר באמצעות משקפי מציאות מדומה צפיה מרתקת בהשתלשלות האירועים ב-7.10 ואפשרות לקבל טעימה קטנה ממה שעל פי ההערכות חווים החטופים שלנו בשבי מדי יום.

לצורך קידום המיזם והבאתו לידיעת הגורמים הבינלאומיים, החלה משפחתו של שלומי. במבצע גיוס המונים שיאפשר את המשך הפיתוח וקידום המאבק להשבתם.

ניתן להצטרף לסייע ולתרום באמצעות אתר הגיוס החברתי give back או באמצעות חיפוש בגוגל: המשקפיים של שלומי.

המשקפיים של שלומי | צילומים: עיריית נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות