fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משתפים ביוזמות חינוכיות ייחודיות בנהריה

בימת השיתוף של מינהל החינוך בנהריה כבר הפכה למסורת. השנה הוקדש המפגש לתוכנית החדשה 'נהריה sel' המתמקדת בפיתוח מיומנויות חברתיות ורגשיות בקרב צוותי חינוך ותלמידים
משתפים ביוזמות חינוכיות ייחודיות בנהריה | צילומים: עיריית נהריה

בימת השיתוף של צוותי החינוך בעיר נהריה כבר הפכה למסורת שנתית. צוותי החינוך מכלל מוסדות החינוך בעיר נפגשו במרכז פסג"ה והקדישו את הפעילות והצגת התוצרים שלהם למיזם 'נהריה SEL'.

'נהריה SEL' זוהי תוכנית שהחלה לפעול לראשונה השנה בנהריה ומאפשרת פיתוח מיומנויות חברתיות רגשיות לצוותי ההוראה והתלמידים בעיר, תוך מתן דגש מרכזי על למידה חוץ- כיתתית. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ שמקיימת העירייה עם מכללת אורנים, 'השקפה', אוניברסיטת רייכמן, 'יד הנדיב' ומשרד החינוך. נציגי כלל השותפים נכחו במפגש וחלקו בו את הידע והחידושים האחרונים בתחום, ברמה המקומית והבינלאומית.

משתפים ביוזמות חינוכיות ייחודיות בנהריה | צילומים: עיריית נהריה

במפגש השתתפו גם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי וראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, שציינו כי התוכנית מהווה אבן דרך מרכזית בה נפגשים מגוון אנשי החינוך בעיר, משתפים ומעשירים את הידע האחד של השני ומכך יוצאים נשכרים, הן הצוותים והן תלמידי העיר נהריה.

במהלך המפגש נהנו הנוכחים ממופע של ההרכב המוסיקלי של בית הספר בגין 'שיעור חופשי' בהובלתו של היוצר המוכר גיא ממן מלהקת 'שלווה' ומהרצאה של הפסיכולוגית המוערכת גילי לייבושור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות