fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר ממשיכה לשמור על מקומה מעל הממוצע הארצי באחוזי הזכאות לבגרות!

מטה אשר ממשיכה לשמור על מקומה מעל הממוצע הארצי: 86.6% מהתלמידים זכאים לתעודת בגרות, כאשר הממוצע הארצי עומד על 75.9%. משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר אמר: "העלייה באחוזי הבגרות היא ללא ספק תוצאה של השקעה וחזון. תודה לצוותים החינוכיים וכל מי שקשורים ועוסקים בתחום החינוך, על עשייתם למען דור ההמשך שלנו!"
מטה אשר ממשיכה לשמור על מקומה מעל הממוצע הארצי באחוזי הזכאות לבגרות! | צילום: דוברות מטה אשר

על פי נתוני הזכאות לבגרות שפורסמו אתמול, מטה אשר ממשיכה לשמור על מקומה מעל הממוצע הארצי: 86.6% מהתלמידים זכאים לתעודת בגרות, כאשר הממוצע הארצי עומד על 75.9%.

כיתת רובוטיקה בשייח דנון | צילום: דוברות מטה אשר

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר: "העלייה באחוזי הבגרות היא ללא ספק תוצאה של השקעה וחזון. בשנים האחרונות השקיעה המועצה משאבים רבים הן בצוותים החינוכיים, בתוכניות לימוד חדשניות, בתשתיות מבנים, פעילות חברתית, פדגוגיה ואקלים והתוצאות ניכרות.תודה לצוותים החינוכיים וכל מי שקשורים ועוסקים בתחום החינוך, על עשייתם למען דור ההמשך שלנו!"

מטה אשר ממשיכה לשמור על מקומה מעל הממוצע הארצי באחוזי הזכאות לבגרות! | צילום: דוברות מטה אשר

שלומית אלעד, מנהלת אגף החינוך במועצה האזורית מטה אשר: "גאה במערכת החינוך שלנו על מנהליה, עובדיה ותלמידיה. כולנו שוקדים על טיפוח מצויינות, ושמחה שקוצרים בכל רגע את הפירות. יישר כוח!"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות