fbpx
Nahariyya, IL
26°
Clear
2h3h4h5h6h
26°C
25°C
25°C
25°C
25°C

מבקרים בנהריה!

העיר נהריה המהווה את עיר המחוז הגדולה בגליל המערבי אירחה גם השבוע גורמים רבים: ממשלתיים וצבאיים שבאו לבחון שיתופי פעולה וללמוד על פעילות העיר נוכח הימשכות מלחמת 'חרבות ברזל'
ביקור מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא | צילומים: עיריית נהריה

מ"מ מנכ"ל המוסד לביטוח הלאומי, צביקה כהן הגיע השבוע לביקור בנהריה, יחד עם מנהלת סניף נהריה סימונה מזרחי- סונגו הם נפגשו עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי ושוחחו על הממשקים הרבים הקיימים בין הרשות המקומית לביטוח הלאומי למען הקהילה שהתרחבו משמעותית במהלך תקופת מלחמת 'חרבות ברזל' וימשיכו להתרחב עוד בעתיד.

ישיבה עם מ״מ מנכ״ל הביטוח הלאומי צביקה כהן ומנהלת סניף נהריה סימונה מזרחי-סונגו | צילומים: עיריית נהריה

גם מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר וצוותי המקצוע של החברה הגיעו לביקור בעיר. בראשית המפגש עם הנהלת העירייה וגורמי המקצוע המקבילים ברשות, הודה ראש עיריית נהריה רונן מרלי למנכ"ל על העבודה המסורה והמקצועית של צוותי חברת החשמל בימים אלה בתנאים ביטחוניים לא פשוטים. במהלך הישיבה עדכן מנכ"ל חברת החשמל על מספר פרויקטים חשובים בנהריה כשהמרכזי בהם הוא הטמנת קווי מתח עליון בעיר שתחל כבר בקרוב.

ביקור מנכ״ל חברת החשמל מאיר שפיגלר וצוות הנהלת החברה | צילומים: עיריית נהריה

מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא גם כן ביקר בנהריה ונפגש עם הנהלת העירייה. הוא שמע על ההיערכות הביטחונית בעיר ברבדים השונים. האלוף ציין לחיוב את החוסן והביטחון של התושבים ואת החשיבות בהקפדה על הנחיות פיקוד העורף המצילות חיים ואת הקשר הרציף הקיים עם העירייה לאורך כל ימי הלחימה בצפון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות