fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאות תושבי העיר נהנו באירועי 'נהריה בלוז'

לראשונה, התקיימו בעיר נהריה שני רבעו'שים גדושים במופעים, פעילויות, הרצאות, כתות אמן שכל כולם על טהרת מוסיקת הבלוז. "לתחום התרבות חלק חשוב ומשמעותי בפיתוחה של העיר שלנו וכבר עובדים במרץ על הפסטיבלים הבאים שיוקדשו לז'אנרים נוספים, יש למה לחכות ", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי
'נהריה בלוז' | צילום: עיריית נהריה

'נהריה בלוז' שאירח מאות תושבי העיר והאזור כולו הגיע בשבת האחרונה לסיומו. את האירועים פתחו באולם המידעטק יואב קוטנר ועידן טולדנו במופע- 'דמיון חופשי'- מחווה לזמר וליוצר יצחק קלפטר. עוד לפני המופע נהנו הנוכחים ממופע בלוז אמריקאי מקורי של עידו גולדברג תושב הצפון. במועדון ה'פואייה' בכצנלסון התקיימה 'כיתת אמן' עם היוצר רביד כחלני מההרכב המוכר YEMEN BLUE.

'נהריה בלוז' | צילום: עיריית נהריה

החצר האחורית של 'בית ליברמן' נפתחה לראשונה לקהל הרחב במופע של גל דה פז במחווה מרגשת לקרול קינג ואריתה פרנקלין ולפני כן התקיימה הרצאה של שרון קנטור על חייה ומותה של ג׳ניס ג׳ופלין.

בשישי שעבר נהנו תושבים רבים מתהלוכה מוסיקלית של נגני כלי נשיפה מההרכב ׳הפיראטיות׳ ונגינה על פסנתר הרחוב בלב שדרות הגעתון, משם המשיכה החגיגה לגלריה לאומנות במגדל המים בה הוצבו דוכני אמנות ויצירה, התקיימה הופעה קצבית במיוחד של ההרכב הנהרייני 'אצבע דיגיטלית', לצד תקלוט של יוסי נהנו סווינג ובמה פתוחה, שמחה עם מוסיקת בלוז מכל הזמנים.

'נהריה בלוז' | צילום: עיריית נהריה

בשבוע שלאחר מכן המשיכו האירועים גם כן בחצר הקסומה של 'בית ליברמן' עם מופע בלוז של האומן המוכר והאהוב לייזר לויד ומופע של יהל פלינב, יוסי אלבז ומלאכי הבלוז במופע מחווה לענקי המוסיקה. האמן והיוצר הנהרייני עומר נצר קיים מופע מיוחד לפסטיבל, דניאל דור במופע מחווה לבוב דילן ההרכב הנהרייני 'בקשיש' במופע אינסטרומנטאלי לצד ג'אם קבלת שבת. את 'נהריה בלוז' חתמו במופע נשי ועוצמתי יעל דקלבאום שאירחה את אסתר רדא עם מאות אורחים במידעטק.

'נהריה בלוז' | צילום: עיריית נהריה

ראש עיריית נהריה רונן מרלי: "שמחתי לראות את ההיענות ולפגוש מאות תושבים ואורחים מכל הגילאים שהגיעו ליהנות מבלוז איכותי וממגוון מופעים ואירועים שהתקיימו במיקומים שונים ברחבי העיר. אנחנו רואים בתחום התרבות חלק חשוב ומשמעותי בפיתוחה של העיר שלנו וכבר עובדים במרץ על הפסטיבלים הבאים שיוקדשו לז'אנרים נוספים, יש למה לחכות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות