fbpx

ירי והשלכת רימון לעבר אנשי עסקים בצפון: כתב אישום נגד חוליה בארגון הפשע של אבו לטיף | תיעוד

בתום חקירה של היחידה המרכזית במחוז צפון הוגש כתב אישום כנגד חוליית ביצוע של ארגון הפשע אבו לטיף המעורבת באירועי ירי והשלכת רימון לעבר אנשי עסקים בצפון | לכתבה המלאה ולתיעוד בוידאו.. המשיכו לקרוא
כתב אישום נגד חוליה בארגון הפשע של אבו לטיף | וידאו בהמשך הכתבה

המאבק בארגון הפשע "6006" אבו לטיף נמשך במחוז הצפוני

ארגון "אבו לטיף", שנקשר לפעילות עבריינית ענפה ועל-פי החשד נקשר גם למקרי רצח אכזריים, הוא יעד של מחוז צפון בשנים האחרונות. במהלך המאבק בארגון, ובשל החשש של אזרחים להתלונן, שוטרי מחוז צפון, פועלים במגוון שיטות ואמצעים בכדי להביא למיטוט הארגון.

במחוז הצפוני התקבלו בחודשים האחרונים דיווחים משני בעלי עסקים בצפון אודות ירי לעבר מתחם עסקים והשלכת רימון רסס לעבר בית ברמת הגולן ובמעלות תרשיחא. מיד עם קבלת האירועים נפתחה חקירה במהלכה לא עלה מצד הקורבנות רקע לאירוע או חשודים פוטנציאלים. ביחידה המרכזית של מחוז צפון העוסקת יום יום במלחמה בארגון הפשע "אבו לטיף" עלה החשד כי אירועים אלו בוצעו על ידי אנשי הארגון במטרה לסחוט כספים מבעלי העסקים תוך הטלת מורא ופחד.

צפו בתיעוד מאירוע הירי לעבר מתחם העסקים ותיעוד מהשלכת רימון הרסס לעבר בית מגורים:

צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 02/06/24 עם הפיכת החקירה לגלויה פשטו הכוחות על מספר יעדים המקושרים לארגון הפשע אבו לטיף וביצעו מעצר של שני חשודים, דמויות משמעותיות בארגון, רביע אבו שאהין בן 27 תושב בוקעאתא ומרון טאנוס בן 23 תושב מגאר בעת שהיו בתנועה ברכב שכור בצפון הארץ.

מחומר החקירה עולה כי השניים ביצעו ירי מאסיבי לעבר עסק במעלות תרשיחא ברכב מסוג סקודה אשר היה מעורב מספר שבועות קודם לכן באירוע השלכת רימון רסס לעבר ביתו של איש עסקים מרמת הגולן. עוד עולה כי בין שני האירועים הרכב המבצעי ששימש את החוליה הוסלק בתוך מטע זיתים בצפון הגולן.

הבוקר, עם סיום שלב החקירה שכלל מאות פעולות חקירה ייחודיות תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות מתקדמות הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום חמור עם בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שני המעורבים.

שוטרי מחוז צפון נלחמים סביב השעון בארגוני הפשיעה המטילים אימה על האזרחים הנורמטיבים. הכוחות תופסים עבריינים בשעת מעשה, מפעילים טכנולוגיות ורחפנים כדי לאתר כלי נשק, לעצור חשודים ולפגוע בפעילות העבריינית של הארגונים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות