fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ההסתדרות בסיור בערי הגליל המערבי: "בשל הצמיחה המפתיעה במשק אנו בודקים לגבי שכר המינימום"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש עם ראשי הערים עכו, נהריה ומעלות, וכן עם ועדים ועובדים במרחב גליל מערבי.
ביקור יו"ר ההסתדרות בנהריה | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך השבוע (ב') ביקור מיוחד במרחב ההסתדרות בגליל המערבי, במהלכו נפגש עם ועדים ועובדים. את הסיור הוביל יו"ר המרחב אשר שמואלי.

בתחילת הסיור נפגש יו"ר ההסתדרות בר-דוד עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, ועם ועדים ועובדים במקום. ראש העיר סיפר לנוכחים על 20 שנה של עבודה משותפת עם הוועדים ונציגי המרחב, ואמר: "בנינו תשתית ארגונית למופת יחד עם הוועד והעובדים". יו"ר ההסתדרות הודה לראש העיר על האירוח וציין כי, "הרשויות המקומיות הן הדבר הטוב והיציב במדינה, ולאחר שנים של שיתוף פעולה נעים לראות היום את התוצאות".

ביקור יו"ר ההסתדרות בעכו | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

בהמשך ביקר יו"ר ההסתדרות בעיריית נהריה שם נועד עם ראש העיר רונן מרלי, ועם ועדים ועובדים. ראש העיר הציג את החזון של העיר בשלל תחומים וסקר את תנופת הבנייה והפיתוח בעיר. כמו כן ציין מרלי את שיתוף הפעולה המעולה בין העובדים, הוועדים והנהלת העירייה. יו"ר ההסתדרות דיבר על, "האווירה הטובה השוררת בעיר, שהיא פועל יוצא של יחסי העבודה המצוינים במקום. בנהריה קיימת הבנה ששיתוף פעולה טוב עם העובדים מזניק את העיר קדימה".

ביקור יו"ר ההסתדרות בנהריה | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

לאחר מכן נפגש בר-דוד עם ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ ועם ועד עובדי העירייה. יו"ר ההסתדרות אמר כי העיר עברה מניהול של ראש עיר ותיק לראש עיר צעיר, שמנהל את העירייה למופת ושומר על יחסי עבודה פוריים עם הוועד והעובדים במקום. "אני שמח לראות עובדים גאים השמחים בחלקם, ומרגיש שהעיר נעה קדימה", ציין בר-דוד.

ביקור יו"ר ההסתדרות במעלות | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב אשר שמואלי ולחברי הוועד על העשייה הברוכה. יו"ר ההסתדרות אמר לנוכחים כי, "בשל הצמיחה המפתיעה במשק אנו עושים בדיקה לגבי שכר המינימום".

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; יו"ר נעמת חגית פאר ויו"ר נעמת במרחב הגליל המערבי עופרה אלקיים כהן.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות