fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור נציבות השוויון לאנשים עם מוגבלות בעיריית עכו

במסגרת היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התקיים מפגש בין מטה נציבות השוויון של משרד המשפטים לבין עיריית עכו.
נציבות השלטון לאנשים עם מוגבלות | צילום: דוברות עיריית עכו
נציבות השלטון לאנשים עם מוגבלות | צילום: דוברות עיריית עכו

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, סגנו אדהם ג׳מל, סגנית ראש העיר ויו"ר ועדת נגישות, שרי גולדשטיין ומנכ"ל העירייה, יניב אשור, נפגשו אתמול (יום ג') עם מטה נציבות השוויון של משרד המשפטים.

הפגישה נערכה במסגרת היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, במהלכה השתתפו גם המנהלים הבכירים של העירייה.

בחלקו הראשון של המפגש שנערך באולם מועצת העיר הוצגה ההתקדמות של העיר בתחום הנגישות הפיזית והשילוב החברתי: ועדת וסיירת הנגישות העירונית, הפורום העירוני של כלל הארגונים והתוכניות בתחום, מערך ההסברות בביה"ס, מרכז המשפחה-למשפחות המיוחדות, נגישות השירות בעירייה והתוכניות הקהילתיות לשילוב נוער ובוגרים בשיתוף החברה למרכזים קהילתיים. לאחר מכן, הועלו האתגרים בתחום הרשות.

בעירייה הודו לנציבות על הביקור וציינו את שלל האירועים שהתרחשו בעיר בשבוע האחרון. ״אנו מחויבים לשוויון ונגישות בעיר ופועלים ללא לאות למען שוויון מלא לכלל תושבי העיר", אמר ראש העיר עכו, שמעון לנקרי.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות