fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקשה לרשום את בנה לשמרטפיה של הצוותים הרפואיים וגרמה לסגירתה

אם ביקשה לרשום בנה לפעילות ומאוחר יותר התברר כי היא חולה בקורונה

שמרטפיה של הצוותים הרפואיים נסגרה בעקבות אמא אחת:

בשבוע שעבר דיווחנו לכם על פתיחת מתחם חינוכי בביה"ס רעות ע"ש גולדה מאיר בנהריה, לילדי צוותים הרפואיים של המרכז הרפואי לגליל ושירותי בריאות כללית, שעובדים מסביב לשעון בימים טרופים אלה. אך מספר ימים מאוחר יותר, הוחלט על סגירת המקום, בעקבות ביקור של עובדת הכללית, תושבת האזור, שאובחנה כחולה בקורונה.

העובדת ביקרה לאחר מכן במתחם דומה בישוב שלומי, המיועדת אף היא לילדי עובדים, ובעקבות זאת הוחלט גם על סגירת שמרטפיה זו.

מדובר בפתרון עבור עשרות עובדים מהמרכז הרפואי לגליל ומשירותי בריאות כללית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כדי שיוכלו להמשיך בעבודתם החיונית והחשובה, בתקופת התפשטות נגיף הקורונה, כאשר הם יודעים שילדיהם נמצאים במסגרת חינוכית וחברתית.

עם פתיחת השמרטפיה בנהריה, ביקרו בה ראש עיריית נהריה, רונן מרלי,  מנהלת משאבי אנוש במרכז הרפואי לגליל, גלית טמיר, ומנהל המחוז בכללית, רונן נודלמן.

לאחר שהתברר, כי במתחם החינוכי ביקרה אם, עובדת שירותי בריאות כללית, שביקשה לרשום בנה לשירות, כחולת קורונה, הודיע מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, בתיאום עם מנהלת היחידה למניעת זיהומים, ד"ר יעל זיו, על סגירת השמטרפיה לאלתר. ד"ר ברהום מסר, כי החליט על כך כדי לשמור על בריאותם של הילדים והצוות המטפל.

מהמרכז הרפואי נמסר, כי תישקל האפשרות לפתוח את השמרטפיה לאחר חג הפסח, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

משירותי בריאות כללית נמסר: "עובדת שלנו הגיעה למספר יעדים בלא שידעה כי נחשפה לחולה ושהיא נשאית. מיד כשהסתבר שזה המצב נכנסה לבדוד וכמובן שפעלנו בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

קרא עוד בחדשות נהריה והסביבה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות