fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח מתחם חינוכי לילדי הצוותים הרפואיים במרכז הרפואי לגליל

המתחם נפתח ע"י עיריית נהריה בשיתוף המרכז הרפואי לגליל בנהריה ושירותי בריאות כללית
מרלי מקבל הדגמה לבדיקת חום. צילום: עיריית נהריה
מרלי מקבל הדגמה לבדיקת חום. צילום: עיריית נהריה

מתחם חינוכי לילדי הצוותים נפתח במרכז הרפואי לגליל:

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, הגיע הבוקר (ראשון) לפתיחת מרחב חינוכי בבית הספר "גולדה", שיפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות, עבור ילדי עובדי המרכז הרפואי. עוד הגיעו לבקר במתחם מנהלת משאבי האנוש במרכז הרפואי לגליל, גלית טמיר, שהובילה את הפרויקט מטעם המרכז הרפואי, נציגי שירותי בריאות כללית: מנהל המחוז, רונן נודלמן ומנהל המשק המחוזי, דוד חורש.

המרחב החינוכי נפתח ע"י עיריית נהריה בשיתוף המרכז הרפואי לגליל בנהריה ושירותי בריאות כללית, כשכולם נרתמים יחד למען ילדי צוותי הרפואה. השירות ניתן לכ-80 ילדים מקרב העובדים ומהווה צעד משמעותי בהקלה על העומס הרב המוטל בימים אלו על עובדי מערכת הבריאות.

המבנה ניתן ע"י עיריית נהריה, תוך ליווי צמוד של ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, ומנהל יחידת הנוער, אביב זמיר.

הציוד נתרם ע"י עמותת הידידים של המרכז הרפואי. ארבע עובדות המרכז הרפואי, בת שבע עובד, דפנה צפריר, אורנה בן שלוש ומירב זגה, נמצאות עם הילדים בכל שעות הפעילות ואחראיות על המענה הנדרש בכלל התחומים.

השירות פועל על בסיס צוות מדריכים, הכולל בני נוער מתנועות תרבות נהריה והשומר הצעיר.
הילדים נמצאים במקום בין השעות 07:30 ועד 15:30 ובין השאר מקבלים ארוחת צהריים.

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום: "מדובר במתן מענה חשוב לילדי העובדים, מכיוון שזה מאפשר למרכז הרפואי לשמור על רציפות תיפקודית, שחשובה ביותר בעת הזו. אני מבקש להודות לראש עיריית נהריה, רונן מרלי, על הפגנת מנהיגות ושותפות, המהוות המשך ישיר לידידות ולערבות ההדדית בין הצדדים, המתקיימות בימי השגרה, ולמנהל המחוז בכללית, רונן נודלמן, על תרומתו וסיועו הרב למימוש הפרויקט".

כמו כן הודה ד"ר ברהום למנהלת משאבי אנוש, גלית טמיר, שחרף קשיים לא פשוטים ועומס עבודה חריג, הרימה את הפרויקט בדייקנות ובאופן המכבד את העובדים וילדיהם.

ראש עיריית נהריה ציין בדבריו את החשיבות בפתיחת המקום, בכדי לאפשר לצוותים הרפואיים להתפנות לעבודת הקודש בהצלת חיים.

קרא עוד בחדשות נהריה והסביבה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות