fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

6 נשים ממגדל העמק "נתקעו" באיסטנבול

לאחר שחברת התעופה הפסיקה את פעילותה * נאלצו לרכוש כרטיסי טיסה לארץ בחברה אחרת
איסטנבול (צילום: פוטוליה)
איסטנבול (צילום: פוטוליה)

6 תושבות מגדל העמק, שבילו השבוע בחופשה חלומית באיסטנבול וביקשו לחור לארץ ביום רביעי שעבר, בהתאם לכרטיס הטיסה שהיה ברשותן, נדהמו לגלות כי חברת הלואו קוסט התורכית פשוט הפסיקה את פעילותה ואין להן איך לחזור לישראל.

בלית ברירה הן רכשו כרטיס טיסה בחברת טורקיש איירלינס, בעלות של 120 דולר. כמו כן והתאם לכרטיס החדש, נאלצו לדחות ביממה את חזרתן ארצה, הדבר הצריך לילה נוסף בית מלון בעלות של 50 דולר נוספים. "היו בנות שהיו להן התחייבויות בים חמישי, אבל נאלצו לדחות אותן בגלל שחזרנו רק בחמישי", סיפרה אחת הנשים שהשתתפו בטיול. סוכן נסיעות מהעמק אמר כי מדובר בחברת לואו קוסט תורכית שככל הנראה פשטה רגל, "קיבלנו אזהרה לא לעבוד יותר עם החברה", הסביר.

אחת ממשתתפות הטיול סיכמה ואמרה: "היה לנו טיול מדהים, אנחנו אוהבות את איסטנבול ומרבות לטוס לשם, חבל שהסיפור עם חברת התעופה קלקל מעט את האווירה, אבל זה לא ימנע מאתנו לטוס לשם בעתיד".

לדברי אותה אישה ממגדל העמק: "נפנה עם החומר לעורך דין, אנחנו חושבות שמגיע לנו פיצוי על הכספים שהוצאנו, השאלה היא האם יהיה מי שיפצה אותנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות