fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

200,000 שקל פיצוי לרוכב אופניים שנפל מבור בכביש

בתביעה שהוגשה ע"י עו"ד משה גרמה, נטען כי הרשות לא דאגה לסגור את הבור שנוצר בדרך כתוצאה מהתפרקות הכביש והדבר הפך למפגע למשתמשים בדרך
פשרה מכובדת. עו"ד משה גרמה (צילום עצמי)
פשרה מכובדת. עו"ד משה גרמה (צילום עצמי)

בית המשפט השלום בבית שאן פסק פיצויים בסך 200,000 שקלים לרוכב אופניים שנפל מבור בכביש,  שיוצג על ידי משרד עורך דין משה גרמה מעפולה, שטען כי רכב עם אופניו בכביש בתחומי מקום מגוריו ונפל מאופניו כתוצאה מכך שנתקל במפגע בטיחותי חמור בדרך.

בכתב התביעה נטען כי הרשות המקומית שבתחומה התרחשה התאונה לא דאגה לסגור את הבור שנוצר בדרך כתוצאה מהתפרקות הכביש והדבר הפך למפגע למשתמשים בדרך. רוכב האופניים נפגע בברך ימין, פונה לבית החולים ועבר ניתוח בברך לאחר התאונה ואושפז בבית החולים למשך מספר ימים.

עו"ד גרמה טען בתביעה כי הפגיעה בברך פוגעת ביכולתו לעבוד ומגבילה את פעילותו בעבודה. עוד נטען כי מאז התאונה לא חדל התובע לסבול מכאבי תופת בברך ימין, הוא סבל ממספר אירועים של איבוד שליטה על הברך.

כאמור בית המשפט השלום בבית שאן פסק בפסק דין שנתן תוקף להסכם בין הצדדים כי הרשות המקומית תפצה את התובע בפיצויים בגובה 200,000 שקלים בגין התאונה המצערת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות