fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במפעל תע"ש בנצרת עילית עובדים מסביב לשעון

מנכ"ל המפעל מסביר לראש העיר רונן פלוט במהלך הסיור (צילום ישראל פרץ)
מנכ"ל המפעל מסביר לראש העיר רונן פלוט במהלך הסיור (צילום ישראל פרץ)

אין הרבה מפעלים, שמציגים ערב ראש השנה מאזן רווחים בסדר גודל שמאלץ דחיית הזמנות ועבודה מסביב לשעון. מפעל תע"ש נצרת עילית יוצא דופן גם ביחס לשאר מפעלי תע"ש בארץ, שחלקם מסיימים שנה בהפסדים ונאלצים לצמצם במספר העובדים.

מנכ"ל המפעל מסביר לראש העיר במהלך הסיור (צילום ישראל פרץ)
מנכ"ל המפעל מסביר לראש העיר במהלך הסיור (צילום ישראל פרץ)

המצב בתע"ש הנצרת עילית הפוך. המפעל משווע לעובדים וקולט בימים אלה מכל הבא ליד על מנת לעמוד בכמות ההזמנות שמגיעות אליו מצבאות מדינות העולם ובתוכם: ארה"ב, צרפת, אנגליה, גרמניה ואפילו קוריאה. "ב- 2014 נכנסנו לשוק האמריקאי האזרחי וכמות ההזמנות הגיעה לשליש מהיקף המכירות בחטיבה", סיפר מנהל המפעל ישראל שמילביץ.

מנכ"ל המפעל מסביר לרא השעיר במהלך הסיור (צילום ישראל פרץ)הדברים הוצגו בסיור שקיימה ההנהלה לכבודו של ראש העיר החדש רונן פלוט. פלוט הגיע לסיור יחד עם מ"מ אלכס גדלקין ומנכלי"ת העירייה חוה בכר וסיפר כי הוא מכיר היטב את המפעל עוד מתקופת כהונתו כמזכיר מועצת הפועלים בעיר לפני 30 שנה. "אני שמח לראות את המפעל בתקופה של פריחה ושגשוג, זה מחמם את הלב", אמר פלוט וציין כי לפני כשלושה שבועות קיים פגישת עבודה עם מנכ"ל משרד הביטחון אודי אדם ובמהלכה סוכם כי משרד הביטחון יגדיל את היקף הזמנותיו במפעל בנצרת עילית ודבר זה יביא להגדלה נוספת של כוח האדם במפעל ולגיוס עובדים מקרב תושבי העיר. "מועסקים 341 עובדים במפעל, ממוצע הגילאים הוא 46 ואנחנו קולטים עובדים חדשים", אמר המנהל שמילוביץ.

יו"ר ועד העובדים של תע"ש, ניסים לזימי, אמר כי בעקבות עומס העבודה וההזמנות שבקנה, במהלך חודש החגים לא יתאפשר מתן חופשות לעובדים מעבר לימי השבת והחג. "המפעל חייב לעמוד באספקת ההזמנות והשנה לא יהיו חופשות בתקופות החגים" אמר לזימי ועם זאת ציין כי במסגרת פעילות לרווחת העובד, בוצעו במהלך השנה האחרונה מספר רב של אירועים והשתלמויות מקצועיות לעובדים", הסביר היו"ר לזימי.

תע"ש נצרת עילית מייצר תחמושת קלה למשרד הביטחון ולצבאות שונים ברחבי העולם. המפעל הוקם ב- 1969 ובשנות ה- 90 ידע משבר קשה, בגינו נאלץ לפטר עובדים רבים. מאז השנים הרעות התאושש המפעל באופן יוצא דופן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות