fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטרי מגדל העמק הגשימו את משאלתו של תלמיד החינוך המיוחד

לפעמים חלומות מתגשמים ושבוע שעבר זה אכן קרה, כאשר שוטרי תחנת מגדל העמק הפתיעו תלמיד שחלם להיות שוטר ליום אחד
השוטרים מגשימים את החלום (צילום דוברות המשטרה)
השוטרים מגשימים את החלום (צילום דוברות המשטרה)

לפעמים חלומות מתגשמים. שוטרי תחנת מגדל העמק הגשימו את חלומו של עבד אלרחמאן גזאלין, תלמיד החינוך המיוחד, מבית הספר אלרואא במנשיית זבדה.
משאלתו של עבד אלרחמאן הייתה מאז ומתמיד להיות 'שוטר ליום אחד'. ביום חמישי נכונה לו הפתעה גמורה כאשר ניידת המשאלות נכנסה לחצר בית הספר בשעות הבוקר.

השוטרים התארחו בכיתתו וחילקו מתנות לו ולכל חבריו, לאחר מכן, הם עזרו לו להתכונן ולהתלבש בחליפת השוטר וסייעו לו לעלות לניידת המשאלות המשטרתית המונגשת, המלאה בציוד משטרתי, דבר אשר העצים את החוויה.

התגשמות החלום החלה בבית הספר לשוטרים עם התנסותו בכמה חוויות נפלאות, כגון: רכיבה על סוסים, הפעלת רובוט משטרתי המסייע לחבלנים, פענוח טביעות אצבעות עם חוקרי מז״פ ועוד…

הרגע המרגש ביותר נרשם עם כניסתו של עבד אלרחמאן לתחנת מגדל העמק. כל שוטרי התחנה חיכו לו וקיבלו את פניו בטקס חגיגי, במסגרתו העניקו לו תעודת הוקרה בה נרשם כי הוא הצטיין בתפקידו כ'שוטר ליום אחד' כמו כן, השוטרים ציינו בפניו שהוא 'גיבור אמיתי' ואיחלו לו בריאות איתנה ואושר רב.

מנהל בית הספר, פריד גריפאת וצוות המורים הודו מקרב לב לשוטר הקהילתי, רס"מ עודד מלכה ולמשטרת ישראל, על היוזמה המרגשת.
אייל בצר, ראש המועצה, אמר: "מרגש לראות את החיוך על פניו של ילד שמשאלת ליבו התגשמה, זהו רגע של אושר צרוף. נאחל לעבד אלרחמאן ימים רבים של שמחה ובריאות. כל הכבוד לעודד מלכה על היוזמה ולשוטרי תחנת מגדל העמק על ההתגייסות והביצוע".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות