fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצים לדבר אתך… לפני שיקרה משהו מחר"

שני צעירים מנצרת איימו על בעל עסק תושב העיר * "אתמול עברנו קצת ורצינו לראות את המצב אצלך וראינו את הילדים", איימו
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני תושבי נצרת בשנות ה-20 לחייהם לאחר שאיימו על בעל עסק בעיר נצרת, בסיום חקירה מהירה חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום  ובהתאם לבקשת התובע בית משפט הורה על הארכת מעצרם עד תום ההליכים.

השניים התקשרו אל בעל העסק, איימו עליו בטלפון וביקשו לפגוש אותו פנים אל פנים באומרם: "אתמול עברנו קצת ורצינו לראות את המצב אצלך וראינו את הילדים. בגלל זה אנחנו רוצים לדבר איתך ולפגוש אותך.. היום לפני שיקרה משהו מחר, שלא יקרה משהו אתה מבין?"

לאחר חקירה מהירה ואינטנסיבית הועבר חומר הראיות לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר גיבשו  נגדם כתב אישום בגין עבירות של איומים וקשירת קשר לביצוע עוון ובקשה למעצרם עד תום ההליכים. בית משפט השלום בנצרת הורה על מעצרם של השניים עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת נחרצות כנגד עבירות של איומים וסחיטת דמי חסות וכל אירוע מטופל מידית תוך הפניית כלל המשאבים הדרושים להבאת העבריינים לדין ושמירה על ביטחונם של הקורבנות*.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות