fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רואים שש שש

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט פתח את ישיבת המועצה בבקשה לא שגרתית: כיסוי עיניים ברטיות למשך מספר דקות לצורך הזדהות עם אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה
רונן פלוט מזדה עם אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה (צילום ישראל פרץ)
רונן פלוט מזדה עם אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה (צילום ישראל פרץ)

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט פתח את ישיבת המועצה בבקשה לא שגרתית: כיסוי עיניים ברטיות למשך מספר דקות לצורך הזדהות עם אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה.

רונן פלוט מזדהה (צילום ישראל פרץ)
רונן פלוט מזדהה (צילום ישראל פרץ)

ישיבת המועצה התקיימה ביום שלישי השבוע, יום "הבליינד דיי" בישראל, שמבקש מן הציבור לגלות הזדהות ולהביע אותה באמצעים שונים כלפי אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה. פלוט נענה למיזם ובחר לפתוח את ישיבת המועצה בבקשה בחלוקת רטיות שחורות לכל החברים. "אני מבקש מכם, למשך מספר דקות, לכסות את העיניים. כולנו יחד נרגיש באופן סמלי את העולם שבו חיים העיוורים ונגלה הזדהות. האקט הוא סמלי וקטן אבל יש בו כדי להראות שאיכפת לנו"

באגף הרווחה הסבירו כי בנצרת עילית מתגוררים כ- 300 תושבים המחזיקים בתעודת עיוור. הם סיפרו על שורה של פעילויות שהעירייה מעמידה לרשותם של העיוורים באמצעות אגף הרווחה, בניהולה של סלי ברקוביץ .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות