fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קראטה: נסגר מעגל הכבוד בנוף הגליל

29 שנים אחי שדיווי ברנשטיין העניק גביע הוקרה למזכיר מועצת הפועלים, רונן פלוט, העניק בנו ערן גביע לראש העיר פלוט
מימין: דיווי מעניק לפלוט, משמאל ערן מעניק לפלוט (צילום עצמי)
מימין: דיווי מעניק לפלוט, משמאל ערן מעניק לפלוט (צילום עצמי)

"כשהייתי נער וראיתי את אבי דיווי ז"ל מקבל את הכבוד מיו"ר מועצת הפועלים רונן פלוט, לא תיארתי לעצמי שיום יבוא ואסגור את מעגל הכבוד בכך שאעניק את אותו גביע לאיש ששימח כל כך את אבי וכיום מכהן כראש העיר", סיפר ערן ברנשטיין, 46,  תושב מושב ציפורי, שעומד בראש מועדון הקרטה שאביו הקים בזמנו, בו לוקחים חלק כ- 150 ספורטאים וחובבי קרטה ברמות שונות.

המפגש, בסיבוב השני של הגביע, 29 שנים אחרי הענקתו לאב, התקיים ביום שישי האחרון בעת שברנשטיין הבן ארגן טורניר קרבות אזורי 60/60 – 60 קרבות ב- 60 דקות  ללא הפסקה. ברנשטיין ניצל את ההזדמנות כדי להודות לראש העיר פלוט על התמיכה במועדון ולשלוף את הגביע. "הוצאתי את התמונה הישנה של רונן מעניק לאבי את הגביע ב- 1991. אין לי ספק שאילו הוא היה בחיים היום הוא היה מאוד גאה בי".

ראש העיר פלוט התרגש לראות את התמונה הישנה ולגלות שלמשפחת ברנשטיין יש גם דור שלישי בקרטה – שניים מבניו של ערן הם מדריכים מוסמכים ולשניהם חגורות שחורות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות