fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדי חייט: "הכתובת הייתה על הקיר"

כדורגלן העבר של הפועל עפולה שמוזכר כמי שצפוי לחזור להנהלה: "נכון להרגע אף אחד לא דיבר איתי"
. פרדי חייט (צילום עצמי)
. פרדי חייט (צילום עצמי)

כפי שנכתה לראשונה ובלעדית הבוקר בבלינקר, יושב ראש הפועל עפולה, עמיר נוי, הודיע על פרישתו מהקבוצה.

"בישיבת חרום", שכינס ראש העיר, אבי אלקבץ, בלא נוכחות אנשי הקבוצה או אנשי מקצוע יש לציין, נבדקו דרכים להציל את הספינה הטובעת. בסיום הישיבה הוציאה העירייה הודעה: "עיריית עפולה היא הבעלים היחיד של מועדון הכדורגל הפועל עפולה  (עובדה שכלל וכלל אינה נכונה, העמותה היא המנהלת של הקבוצה, העירייה היא הספונסר הראשי, המממן, התומך, אבל לא בעלים). בדיוק לפני כשנה התקיימו הבחירות והנהלת העירייה החדשה קיבלה בירושה מועדון בגרעון של 4 מיליון שקלים שאיתו היא תתמודד עוד שנים קדימה. עם היבחרו מינה ראש העיר הנהלה חדשה לקבוצה שעושה עבודה מצוינת. לצערנו, במישור המקצועי הקבוצה פתחה את העונה בצורה לא טובה ונקלעה למאבקי תחתית. בעקבות מצבה הגיש במהלך הסופ"ש יו"ר הקבוצה עמיר נוי את התפטרותו לראש העיר לאחר המשחק האחרון במטרה לזעזע את המערכת לחיוב ומתוך תקווה לצאת לדרך חדשה. ראש העיר קיבל את ההתפטרות והודה ליו"ר על תרומתו לקבוצה. הבוקר מינה ראש העיר וועדה מייעצת בה יהיו חברים אנשי מקצוע מתחומי הכדורגל, פיננסים ומשפטים ואנשי מקצוע בעירייה שילוו את הקבוצה בהמשך העונה. אנו מאחלים הצלחה להפועל עפולה״.

כעת מוזכרים שמותיהם של כדורגלני העבר פרדי חייט ומיכה סילקו כמי שעשויים לחזור לקדמת הבמה. יש לציין כי השניים היו בהנהלה של עמיר נוי ומעולם לא פרשו ממנה, אבל העדיפו לנתק מגע ביוזמתם לאחר שהרגישו כי לא מתחשבים בדעתם. פרדי חייט: "גם אני שומע שאני חוזר לעניינים, נכון להרגע אף אחד לא דיבר איתי, לא אמר כלום, אם יפנו נבדוק את הנושא ואחליט". חייט הוסיף ואמר את מה שאמר בעבר:  "אני לא בא להיות בובה, אם אני לא משפיע מעדיף להיות בחוץ". על מצב הקבוצה אמר: "הכתובת הייתה על הקיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות