fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פנייה נרגשת לשר החינוך: הענק את פרס החינוך הארצי לנאיל זועבי

אישי ציבור יהודים וערבים מבקשים להעניק לזועבי פרס בקטגוריית איש מופת, חזון ומעש
נאיל זועבי (צילום עצמי)
נאיל זועבי (צילום עצמי)

פנייה נרגשת של אישי חינוך ואישי ציבור יהודים וערבים אל שר החינוך ומנכ"ל משרדו, בבקשה להעניק למנהל בית הספר היסודי, נאיל זועבי, את פרס החינוך הארצי בקטגוריית אישי מופת, חזון ומעש.

"אדוני השר, נפתח במשפט הסיום של מכתבנו ובקשתנו, אין ראוי יותר ממר נאיל זועבי לקבל את פרס החינוך הארצי, אישי, על היותו דמות מופת בחינוך, בעשייה, בהישגיות ובעיקר בהיותו דוגמה אישית ומודל לחיקוי כאיש שלום, המחנך לערכים דמוקרטיים וסובלנות", כתבו במכתבם.

עוד נכתב במכתב שנשלח כי "נאיל מסמל את כל הטוב והיופי שברוח האדם, את העוצמה, את הערכים, את הראיה העמוקה ובעיקר את הישגיו האישיים, האנושיים, איש של מצפן ומצפון, מתווה דרך, מורה כיוון והכל בנועם, באהבת אדם ובחתירה לחינוך מחבר, משלב, מכיל, חינוך שבא מאהבה.

לסיכום כתבו הפונים: "הרוח האיתנה, רוח המסירות, ורוח השליחות המפעמת במר נאיל זועבי היא רוח התקווה לחיים של כבוד ומצוינות בעמנו. אנו קוראים לך,  אדוני השר, לכבד את הפרס  ולהעניקו למר נאיל זועבי, אין כבוד גדול מזה לעצם מהות הענקת הפרס". חתמו הממליצים.

נאיל זועבי סירב להתייחס למכתב והסכים לומר: "אני נרגש ומודה לכל מי שמעריך את עבודתי החשובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות