fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עידן בראון: "המקום האחרון לא מלחיץ, בעיקר מתסכל"

מאמן הפועל עפולה שומר על אופטימיות לקראת הפועל עכו בשישי * על הלחץ: "עמיר ושאר חברי ההנהלה מבינים את המצב ונותנים שקט תעשייתי"
מחפש ניצחון בכורה. עידן בראון (צילום חגאג רחאל)
מאמן עידן בראון (צילום חגאג רחאל)

הפועל עפולה מקרטעת והתנחלה במקום האחרון בטבלת הליגה הלאומית. המאמן עידן בראון מנסה לשדר אופטימיות ונדמה כי הוא מתקשה לייצב את המערכת. בראון שומר על אופטימיות ומאמין כי הוא מסוגל להעלות את הקבוצה על דרך המלך.

 מחר (שישי) חוזרת הפועל עפולה למגרשה הביתי בתקווה לזכות סוף סוף בניצחון ליגה ראשון העונה, כשתארח את הפועל עכו (שעה 15:00), בתקווה לסגור את השליש הראשון של העונה הסדירה עם ניצחון ליגה ראשון.

-עידן בראון, איך עוצרים את כדור השלג??

״רק ניצחון! אין דרך אחרת. הפסדנו את שלושת המשחקים (מאז שאני בקבוצה) לשלושת הקבוצות המובילות בליגה, אום אל פאחם, קטמון ומכבי פ״ת, אבל ההפסד לקאסם היה מאוד כואב, כי אנחנו קבוצה לא פחות טובה מכפר קאסם״.

-כשהגעת לעפולה, חלמת שתהיה לך פתיחה כל כך גרועה??

״ידעתי שיהיה קשה, בעיקר בגלל לוח המשחקים, אבל כמובן שלא חלמתי וציפיתי לפתיחה כזאת. יחד עם זאת אני בטוח שנצא מהתקופה הזאת״.

-המקום האחרון בטבלה לא מלחיץ אותך??

״בעיקר מתסכל, כי אני לא חושב שאנחנו הקבוצה החלשה בליגה. מנגד חייבים להתחיל להתעורר ולהתחיל לקחת נקודות. אני בטוח שעפולה תצא מהמקום הזה מהר מאוד״.

-עמיר נוי לא יושב לך עם אקדח מכוון לראש ודורש תוצאות?

״האמת שגם עמיר ושאר חברי ההנהלה מבינים את המצב ונותנים שקט תעשייתי להצליח. אני בטוח שאני והשחקנים נוציא את העגלה מהבוץ. אני מאמין בקבוצה שלנו״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות